- 1092 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Hayatın Çaldıkları...
Merhaba Hayat,
Neden bana karşısın.Neden ben " OLACAK" derken öüme bir engel koyuyorsun ki...Üzülmem için neden herşeyi yapıyorsun! Seni,insanları tanıdıkça hayattan,herşeyden tiksiniyorum.Ben bu kadar acımasız olmanı istemiyorum.Ben üzülmek,ağlamak istemiyorum.Ben,beni sevindirmeni,mutlu etmeni istiyorum.Peki neden öyle yapmıyorsun?Herkesi,herşeyi aldn benden...En kötüsü sevdiğim insandan bana darbe yedirttin!Peki hayat sana soruyorum.Sevdiğimi neden benden aldın.Neden sürekli beni ağlatmasına izin verdin.Sen izin verdin...peki SEVDİCEĞİM SEN neden hayata uydun.Seni yönlendirmesine izin verdin.Beni ağlatmaya değer miydi? Ben sana kıyamazken...Seni kendimden bile sakınırken sen başkalarına inanarak,hayatı ciddiye alarak beni sildin.Oysa ben UNUTMANIN ZOR OLDUĞUNU BİLİRKEN sen ne kadar ÇABUK UNUTMUŞSUN.EY HAYAT! Neden ona UNUTTURDUN beni...Neden beni SEVMESİNE İZİN VERMEDİN.
Sana bir şey diyemiyorum hayat...Çünkü sana bir şeyler dedikçe bana zarar veriyorsun...Beni affet sevdiğim! bir hatam varsa affet...Hayat! eğer acı çektirmek sana zevk veriyorsa lütfen affet beni bir hatam varsa...Lütfen bana SEVDİĞİMİ GERİ VER.Lütfen BANA ONU GERİ GETİR! Lütfen...
YORUMLAR
Hayat bazen umarsızca çalar elimizdekileri...
Müsaade etmez hiçbir şeye. Kalırken kendi başına küçük bir gölgesi vardır her şeyin. Belki seni mutlu edecektir o gölge ya da hiçbir şey farkettirmeyecektir. Sen susmaya kalkışırken bir ses uyarır seni: 'Yapma, kaybedersin!!'
Takılrsın onun peşinden. Kendini aramaya çalışırsın. Kendini aramaya çalışırken akşam olur biter o gölgeler. Tamamen kendi başına yitirirken sessizliğini de, her şey asıl tam o sırada çalınır.
Belki izinsizce emanettir çalınan zannettiklerimiz ne zaman verildiği bilinmeyen...
Belki de bize verilen bir emanettir hayatın sundukları ve hayat sırası geldikçe onları alır elimizden.
Alıştığımıza veya sevdiğimize bakmadan çekip götürür bilmediğimz yerlere.
Donup kalmak, bağırmak çağırmak ne çözümdür ne de yarar.
Zaten gitmiştir giden. Geriye kalan şüphesiz geide kalandır. Kendindir.
Elle tutulamayacak kadar küçük olup da onlar kalırsa elinde...
Umut yakalar seni. Dokundurur o nazik elini omzuna ve güneşin doğar tekrar içine. Bakarsın daha günler bitmemiş. Boşver çalsınlar sevdiğini de bir gün olur helalleşirsiniz!!!
TEBRİKLER! Güzel olmuş.
burcu örekçi tarafından 12/29/2014 5:37:29 PM zamanında düzenlenmiştir.