- 559 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hiçbir Şey'in Sözlüğünden - II
ALIŞMAK; zamana bağlı değildir !
Alışmak, "Kabul Ediş"in ruh eşidir kanımca. Nicelikli değil; nitelikli zaman ve An’ların sonucudur !
İster bir gün, ister bir yıl olsun; gözümüzle gördüğümüzü, ruhumuzda hissettiğimizi; akıl süzgecinden geçirip onaylıyorsa gönlümüz; "O" vazgeçilmezimizdir artık !
Bilinçli bir "Kabul Ediş"; ayakları yere basan, sağlam bir inançtır teslim olduğumuz !
Öyle kabul eder, gönüllü Tutsağı, Esiri oluruz !...
İçinde yaşadığımız toplum ve sistem kanunlarına göre olan doğru veya yanlışlar, bireysellikten uzak; sadece o sistemi ve toplumunun bile farkında olmadığı dayatmacı şekillendirmeleri temsil eder !
O nedenle Alışmak ve akabindeki Alışkanlıklarımız esasen kim olduğumuz ya da kim olmadığımızı belirler !
Zira Doğru’yu da seçen biz, Yanlış’ı da ! Ancak doğruyu güzeli anlamak için, önce yanlış ve çirkin olanla tanışmak gerekir !......
Hakkım ve helalim olacak doğruya ve güzele ulaşmamı sağlayacak; başta kötü alışkanlıklarım olmak üzere; bana iyi gelen; " Daha İyi Bir İnsan Olmam İçin " yardım eden; farkındalığımı BEN’E OLAN YOLCULUĞUMDA acıyla harmanlayarak yüreğime kazıyan, aklıma çivileyen; bağımlısı değil; bağlılık ve sadakat ile kazanılmış; tüm "alışkanlıklarıma" binlerce ve dostça selam olsun.
YORUMLAR
yüreğinize sağlık , kaleminiz daim olsun.. doğrudan ayrılmamanız dileğiyle
Şehriban Şirwan
Çok çok teşekkür ederim
daima dostlukla, muhabbetle...