- 563 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOST
____Bir gün bir arkadaşınız olur, tesadüfen tanışmışsınızdır. Belki bir arkadaş aracılığıyla, belki bir konferansta, belki bir lokantada, belki bir banka kuyruğunda, belki de bir kantinde… Tanışmışsınızdır işte neticede.
____Günler hızlı geçer, aranız daha da ısınır, beraber dolaşmaya, gezip tozmaya başlarsınız. Yemeğe beraber gider, beraber çay içersiniz. Konserlerde berabersinizdir. Farklı analardan dünyaya gelmiş olsanız da kardeş gibi olursunuz; birbirinize “kardeşim” diye hitap edersiniz.
____Aslında farklı düşünceleri savunmaktasınız, aynı şeyleri asla savunmazsınız. Başkası olsa kavga edebileceğiniz konularda onunla bir ortak nokta bulur ve anlaşma sağlayabilirsiniz.
____Günler, haftalar, aylar ve hatta yıllar geçmiştir. Artık iyi birer dost olmuşsunuzdur. Kardeşten daha öte birer dost… Birbirinizin bütün sırlarını bilir, her şeyinizi birbirinize anlatırsınız. Aynı şeylere sevinmek zaten kolaydır, siz aynı acıya üzülebilirsiniz. Onun acısında sizin de kalbiniz acır.
____Gün gelir artık yokluğunuzu hiç mi hiç hissettirmemeye başlar. Her yerde, her şeyde.. Öyle ki; eski sevgilinize “aşkım” diyecek kadar ‘siz’ oluverir.
______________________________________________________________26 Mayıs 2013__
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.