Zaman ve İnsan
Zaman;
Başlangıcı bilinmeyen sonu ise belli olmayan bir kavramdır. Canlılar içinde, insan için çok ayrı bir öneme haizdir. Belki birçoğu başlangıçlarının farkında değillerdir. Birçok davranışları kalıtsallığından gelmişte olabilir. Kavram içerisinde bir süre yol aldığında varlığının farkına varır. Ancak ne gariptir ki kıymetinin farkında değildir. Bir telaş, koşturmaca hatta panik içerisinde vardığı noktanın farkına vardığında zamanını boşa harcamış, varlıklarının kıymetini bilememiş, neredeyse yolun büyük bir kısmını geride bırakmış olduğunu anlamıştır artık. Hal bu ki insan hayatında her şeyin bir anlamı bir yeri sırası vardır. Sahibi olduklarını sıralı ve zamanı içerisinde yaşayabilse ömrü bir anlam kazanacak, yarışırcasına değil keyfince bir hayat sürecektir. Tamah ve hasediyle ömrünü boşa geçiren insanlık bir gün zamanın ne demek olduğunu anlayacak ve bu günkü yaşam felsefesini mutlaka değiştirecektir. İnsanlığın geldiği noktayı görmesi ve başlangıcı gibi sonunun da belli olduğu zamanını en anlamlı bir şekilde yaşaması dileğiyle en kalbi duygularımla tüm insanlara; Dolu dolu hayatların yaşandığı, İnsan hırsının son bulduğu, Sağlıklı, Mutlu, Huzurlu, Hayallerinin gerçekleştiği, Düşlerine kavuştuğu, Âşıkların sevdasına, Hasretlerin özlemlerine, Ayrılıkların kavuşmalara döndüğü, gönüllerince yaşayacağı bir yıl dilerim…
Hoş Geldin 2015 ve sonraları…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.