- 1085 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Efendim: Bendeniz yazıyı yeni okudum ve bayıldım.
Öylesine samimi ve güzeldi. Duyguların bu kadar güzel dile getirildiği yerde kesin şiir de vardır diye düşünmemek elde değil. Yazı zaten şiir gibi olmuş ya.
Allah herkesin sevdiklerini kendilerine bağışlasın ve onların acılarını göstermesin.
Sizi de tebrik ederim.
Birbirimize hep annem derdik.Hadi itiraf ediyorum;Sanırım hep sen bana annelik ettin.
Ben ne kadar duygusalsam sen o kadar mantıklı,ben ne kadar deliysem,sen o kadar akıllıydın hep….
:::::::::::::::::::::::::::::::::
tEBRİKLER DEĞERLİ ŞİİR VE EDEBİYAT DOSTU...ANNE KIZ İLİŞKİSİNİ NE KADAR DA MÜKEMMEL ÇERÇEVELEMİŞSİN...
Saygınıza Teşekkürler Sn. güldestee
Sözüm elbet size ve sıcacık kucakları ile bizleri sevgiyle büyüten annelere değildir...
Sizde bilir siniz... duymuş sunuzdur
Bazı partilerin kadın kolları var...
Ev ev dolaşıp, ninni söyleyip uyutan hem kadın hem de anne olanlar, onların da bir çoğu annedir unutulmasın !
Saygılarla
EY ANNELER...
SÖZÜM SİZEDİR...
Şu uyusun da büyüsün ninni... bu mırıldanışa bir son verelim artık :)
Bu ninnilerle öyle uyuduk ki milletçe !
Halâ uyanamıyoruz...
Vatanımızdaki her şey bir bir elden gitti... halâ uyuyoruz !
Ne olur bırakın artık ninniyi... ne olur
Sayın güldestee...
Yazınıza diyecek birşeyim yok... Lütfen yanlış anlamayın...
Mizahi bir dil'le az da olsa milletçe içinde bulunduğumuz hâl'i anlatmak istedim...
Saygılarla
Okuldaki toplantılarına giderken nasıl da gururluydum.Biliyordum kızım hep örnekti, “Bu kadar mükemmel bir evlat yetiştirmeyi nasıl başardınız?”sözlerine alışıktım ama yine de çocuklar gibi sevindirik olurdum işte…Sanırım çocuk ruhumdu bunlara sebep…
*****************
Annelik böyle bir duygu işte sevmenin ne olduğunu ,gururun ne olduğunu ,emeğin ne olduğunu o büyüdükçe anlıyorsunuz gözlerinizin önünde insan herşey olabilir hayatta ama iyi bir anne olmak zor...İnanın zor bir anneden bir anneye sevgilerle NeNa
Çocuklarımızın geleceği için nelerimizden feragat ediyoruz değil mi sırf onların insanca yaşamaları için, bozuk bir düzende her şeyin paralı olduğu bir düzende ne kadar başarabilir aileler bunu ama yılmak yok pes etmek yok
güzeldi yazınız Güldeste hanım yüreğine sağlık
Anne ve kızı...sizi okurken bizi düşündüm,beni ve kızımı,o kadar çok benzerlikler var ki,sadece gece uykularımı çok bölmüştü kızım,zorlu bir bebeklik geçirmişti ben de deliksiz uykulara hasret kalmıştım.Evet en yakın dostum,sırdaşım arkadaşım kızım, ben de onun...
Allâh sağlık versin kızınıza ve bizimkilerede.Son sınavından da dilediğiniz olur inşallah.Biz de çok girdik o sınavlara istediğimiz bölüm olmadıysa da şu anda öğrenci.
Paylaşımınız için teşekkürler, birden yıllar öncesine gittim yazınızla,dandini dandini dastana danalar da girmiş bostana...
Sevgi ve selâmlarımla....
ne kadar icten... ne kadar güzel bir anne kiz iliskisi bu.... hayran oldum..
Allah yavrunuza saglik dolu yarinlar versin .. rahatsizligina üzüldüm ... gecmis olsun ...
iki evladim var , neler gecti basimizdan ... zor günleri oldu yavrularimin ama hep biz annesi babasi arkasinda durduk .. Allah 'a sükürler olsun, o zor dönemi asti yavrularim .
cümlemizin yavrularina Allah yardimci olsun ..
sevgilerimle .
_ZERRE_ tarafından 6/16/2008 5:22:09 PM zamanında düzenlenmiştir.