- 517 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ŞÜKREDİYORUM
Şükrediyorum,
Ben aslında şükürsüz değilim ama
Bugün, bin kere şükretiğim günlerden bir gün.
Bugün, iki yakınım hastanede ve ameliyattalar, birisi umutsuz ve kapıdaki evlatları acı içinde.
Düşününce sağlığının ne büyük bir servet olduğunu, anlamamak mümkün mü ? Şükürler olsun, binlerce kez şükür.
Tabi ki hastalık ta bizim için ve bedenimizin kefareti olduğunu biliyorum ama çaresizce sevenlerin gözü önünde, acı çekmek, yinede isyankar olmamak gerek...
Yani şunu demek istiyorum, dünya mülkü dünya içindir, akıl ve beden sağlığı ise bizler için.
O halde neden, neden bu dünya dar bizlere ? Sevgi eksikliği nedir, paylaşamadığımız nedir ki ?
Bir kürdanin bile sahibi değiliz aslında, sadece bu kubbede hoş bir seda.
Sevmek, güler güzlü olmak, hoş görülü olmak varken, kini, nefreti kaldırmak gerek bence.
Allah’ım, elimiz tutarken, gözümüz görürken, dilimiz dönerken, emaneti hasarsız teslim alsın inşallah. Diliyorum, kimseyi kapılara bakıtmasın, dermansız dertle imtihan etmesin ve kimseyi, kimseye yük etmesin.
Sonuçta sevgi, saygı, hoş görülü olmamız dileği ile nerede hasta varsa, hayırlı şifalar diliyorum ve duacıyım.
Allah yar ve yardımcıları olsun.
Sevgi ve saygılarımla
gurbet meleği