- 1072 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GECEMAVİSİ SEVGİLİM
Seni tanımıyorum! .....SAHİ KİMSİN? .....
Hoş; zaten tanımakta istemiyorum,istemiyorum çünkiiii sesindeki o efsun ve aramızdaki bu tılsım bozulsun istemiyorum.
Seninle ilgili olarak bildiğim sadece bir kaç resim ve dinlediğimde beni derinden etkileyen, bir şiir okurken yada bir sunum yaparken devleşen sesin! Ben sadece seni dinlemek istiyorum biliyormusun sadece SENİ ve SENİN SESİNİ....
Bir rus romanında okumuştum buna benzer bir masalı,tıpkı onun gibi; ıslık çalmalarını seviyorum,hoyratça savurmalarını kelimeleri,miting lideri gibi haykırışlarını,sanki benim kulağıma söyler gibi ’’ seni seviyorum’’ demelerini,söylemekten utanıp sesine gizlediğin küfürlerini seviyorum....
Ünlü bir ressamın taplosu gibi renk renksin,sesinden yansıyan ışıklar renk renk,sesinle aydınlanıyor gecelerim,seninle oluyor sabahlarım bilmiyorsun sana hiç söylemedim kiii! ....Bazen kırmızı oluyorsun kan renginde kelimelerle savaşıyorsun,bazen sarı oluyorsun hazan gibi, yapraklarını döküyorsun zamansız mevsimlerin,bazen beyaz oluyorsun, kar oluyorsun üşütüyorsun yüreğimi,bazen de siyah, gece oluyorsun örtüyorsun üzerimi, yüreğimi ısıtıyorsun,ama en çokta mavi oluyorsun, deniz gibisin iyod kokuyorsun,sonrada balık oluyorsun kayıp gidiyorsun avuçlarımın arasından tutamıyorum! ......
Senin gece mavisi sesini seviyorum, biliyormusun? Mavi sesinle beni alıp masmavi denizlere götürdüğün için SESİNİN EN ÇOK MAVİ RENGİNİ SEVİYORUM! ..... Mavi sesli sevgilim oluyorsun benim, anlıyormusun? ....
Galiba sana olan bu heyecanım hiç bitmeyecek,sesinle beraber beynimi saran düşünceler,bedenimi saran ateş,içimdeki ses,ellerimin telaşı hiç bitmeyecek.Masalımsı bir duygu bu biliyorum, belki birazda saçma.Olsun; ne varki hayatta zaten çok fazla saçma olmayan,ben böyle çok mutluyum kırılmıyorum! .....
Şimdilerde dinledikçe ’’iyi ki tanıdım seni’’ dedirten,duyabildiğim için şükrettiren,varlığıma anlam katan SESİN,gecelerimin özlemleri,gündüzlerimin sabrı oluyor.....Bu basit mutluluğum,telaşlarım,sevdamın diğer adı oluyor,utanıyorum,yüzüm kızarıyor ama umursamıyorum! ...
Bu gün senin sunum günün,benim ise mavi günüm.Hadiii al götür beni maviliklerine,denizine götür,en derin ve en uzak yerlerine,sök yüreğimdeki dikenleri,savur kelimelerini hoyratça, haykır avaz avaz,küfret dikenlere.....
Hoş geldin canım,mavigeceye ve yüreğimin maviliklerine! ....
Hande HAGHGOUİ
11.03.2008,salı
Çengelköy/ İSTANBUL