- 529 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVEN İNSAN
Sevmek,insanın elinde olmadan gelişen bir duygudur,engeli bulunmaz.İnsan sever ve her zaman sevdiğini takip eder,merakını gidermeye çalışır.Eğer karşılığı varsa veya olacaksa o insan en mutlu kişidir.Ayrıca sevgi daha çok Allahtan dileyen kişilere hediye edilir.
Seven insan;aldatma turunu geçerek hayata sadece onun için bağlanan kişidir.Seven insan;Allah’ı unutmayan,bu hediyenin karşılığında şükreden ve sabreden kişidir.Seven insan;hayatta mücadeleyi kabullenen,daima sevdiğinin iyiliğini isteyen ve onu koruyan kişidir.Sevilen seven bir emanettir.Seven insan;emanete hıyanet etmeyen sadık bir kişidir.
İşte kimi zaman insanları gözlemlediğimizde sevgiden yoksun ve daima başarısızlığını devam ettiren kişiler olduğunu görüyoruz.Sevginin değil de malın,mülkün esiri oluyorlar.
Sevgi;hayatı güzelleştiren,insanı besleyen bir bahçedir.Bahçedeki her nimetin tadı ve insanı esen kılan vitamin kaynağıdır.
Seven insan;ağlamayı bilen kişidir.Vicdana sahip,koruyan ve korunan kişidir.
Allah sevgiyi kalbimize hayırlı ve razı eylesin.İnşallah hepimiz sevgiyi kalbimizde hissederiz.Ayrılık olmasın diye dua ediyorum sevenlere.Ayrılık zor ve acı veren bir durum.Kimse kimseye sevmeden umut vermesin istiyorum.Allah yar ve yardımcımız olsun.Sevdiğinizle nice mutlu yıllara…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.