- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİTİŞ ..
Her anımda üzülmek koyuyor bana artık. Söylenen sözler canımı yakmayı bırak alıp götürüyor yerinden. Böyle bir hayat yok ! Kendim de değilim her göz yaşım beni benden alıyor, durduramıyorum bunu artık. Herkes kalleş olmak zorunda mı ? İnsanın ailesi bile yüzüne bakmazken başkası nasıl tutar ki elinden?
Yapamıyorum artık duygu denen birşey kalmadı bende. Yapayalnızım ölüyorum sanki içten içe. Allahın bana verdiği ceza mı bu bilmiyorum.Dövülüp,itilip, kakılmaktan yoruldum normalin dışında bu mutsuzluk bambaşka hemde. Gücüm yok hiç birşeye hergün ağlamaktan canımın yanmasından yoruldum.Herkes herşeyi yapabilirmiş gibi döver kırar canını yakar buna artık katlanamıyorum.Benim istediğim böyle bir hayat değildi. İnsanların bana bu şekilde davranmalarından usandım artık.Nefes alamıyorum eski hayatımı,eski gülüşlerimi geri verin bana!
Hepsini çaldınız benden daha neyim var alacağınız ? Dursun artık bu ızdırap bitsin böyle yapamam,böyle devam edemem. Kendi denizimde boğuluyorum, bir de üstüne insanların kahpeliği de bitiriyor beni. Bir insana bu kadar acı yaşatılmaz ki benim bildiğim. Kendimi hatırlamıyorum bile.Kim olduğumu,duygularımı,benliğimi herşeyimi kaybettim !
Bir gün başımı yastığa rahat bir şekilde koyamıyorum. Bir gün olsun gülemiyorum, mutlu olamıyorum. İnsanlar çok kötü fazla kötü. Beni hep kirletmeye,aşağılamaya,ezmeye çalıştılar bundan hiç vazgeçmediler. Sonu olmayan okyanusun ortasında kurtulmak için çırpınıyorum.Kurtarmaya kimse çalışmıyor.Beni kimse sevmiyor,değer vermiyor.Duygularım köreldi,artık hiç bir şey hissedemiyorum sadece nefret,kin,acı..
Ben nasıl bir insanım da bu kadar iteleniyorum ?! Yeter be yeter ! Bir tepeye çıkıp çığlık atmak istiyorum. Allahım al canımı al nolursun yapamıyorum ben yalvarırım al canımı! Günahların içinde ölmekten nefes alamıyorum,doğrulamıyorum.Kendimi kaybettim ben bulamıyorum..
Kirli bir hayatı seçmek zorunda bırakma beni nolursun son ver bu işkenceye bu kahpe insanların içinde olmak istemiyorum.Ağlamak, kendi kendimi yemek istemiyorum.Bir çıkış yolum bile yok çıkmazda gidip geliyorum. Para için insanların oyuncağı oldum. Şaklaban gibi kılıktan kılığa girdim. İnsanları mutlu etmek için her pisliği yaptım ama ruhum,bedenim yorgun,bitik..
Masumluğumu, temizliğimi geri verin bana geri istiyorum geçmişimi alın her şey sizin olsun bana masumluğumu verin !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.