ERKEKLER NEDEN ALDATIR..?
Öncelikle belirtmek isterim ki.. Konumuzun feministlikle veya Erkek düşmanlığı ile hiçbir ilgi alakası yoktur.. Tamamen araştırma esasına dayalı ve kadınsı meraktan ortaya çıkmış bir yazıdır.. Mutlaka ki Aldatma tek taraflı da değildir… Valla bununda bilincinde olunan bir yazıdır.. :-)
Evettt konumuz Erkekler neden aldatır..?
1- Bir piyeste seyretmiştim..
piyeste doktor koca zengin oluyor ve asik oldugu kadin icin karisina ayrilmak istedigini soyluyor. kadin yakin arkadasiyla dertlesirken soruyor: -nerede yanlis yaptim? arkadaşının cevabı birçok kadının problemini çözüyor.
diyor ki:
-kocan sana o kadar cok borçlandı ki... bana birini göstersene alacaklısını seven? bu yüzden sana düşman oldu. fazla fedakarlık hic kimse icin iyi degil. dost icin de ayni, sevgili icin de, koca icin de.... "
Acaba birinci sebep bumudur.. Erkeğin fedakarlıktan dolayı kadına kendini borçlu hissetmesinden sebep.. Aldatma eğiliminde bulunmasıdır..?
2- Kadir çöpdemir, bir internet sitesinde "çapkinlik" üzerine sorulan soruya şöyle bir cevap veriyor:
Kadın : merhaba kadir bey, ben mehtap. avukatım. size sorum şu:
erkekler çapkınlıktan neden vazgeçmiyor?
Kadir çöpdemir : şimdi mehtap hanım, hadiseye şu açıdan bakalım, diyelim ki biz çapkınlıktan vazgeçtik, her birimiz birer tane kadına adapte olduk, ne olacak o vakit? ne süslenmenize gerek kalacak, ne şık giyinmenize, ne hamarat olmanıza? çünkü bizi kendinize bağlamak için bi çabaya gerek kalmayacak. kozmetik sanayi çökecek, tekstil ve moda sektörü bitecek, otomobil satışları duracak, işsizlik artacak, global kriz çıkacak.. gördüğünüz gibi hadisenin açılımları global krize kadar varıyor. böyle de bilimsel çözümleme yapan bir insanım. ama isterseniz konuyu baş başa bi yemek yerken de konuşabiliriz. o zaman detay da veririm hadise hakkında?
Buda bir erkeğin gözünde farklı bir bakış açısı tabi :-)
Bu konuya dair bazı yorumlardan derlemem sonucu..
Erkek doğası gereği savaşçıdır. Mücadele etmek, engelleri aşmak sonunda amacına ulaşmak ister. Bu düşünceler ile bir kadını amacı yapar ve onu elde eder. Sonra elde etmişliğinden sıkılır. Yeni mücadeleler, yeni savaşlar ister ve başka bir kadını amacı yapar.
Schopenhauer‘in aşkın metafiziği adlı eserinde söylediği gibi erkeğin sadakati doğası gereği yapaydır. Bu nedenle aldatmaya daha müsaittir.
Ve hatta
sevmez aldatır.
mutsuzdur aldatır.
sevinir aldatır.
heyecan ister aldatır.
aldatılmıştır aldatır.
üzgündür aldatır.
eşi hamiledir aldatır.
doyumsuzdur aldatır.
canı aldatmak ister aldatır.
Gibi yorumlarda bu konu ile ilgili oldukça onay almıştır.. Peki gerçekte erkek ne sebeple aldatır.. Yazıyı yorumsuz bırakıp arada gelip kim yorum yapmış diye okuyup gideceğinize.. Dürüstçe düşüncelerinizi yazma davet ediyorum hepinizi.. Mutlaka herkesin belli bir fikri vardır.. Burda amaç suçlamak yada (tu kaka) tabiriyle iğnelemek değildir..
Burda amaç her birimizin kendini irdelemesidir.. Kadın olarakta, Erkek olarakta fikir ve düşüncelerimizi anlayabilmek adına ve kendi yanlışlarımızı göre bilmektir..
Evet şimdiden yazıya kafa patlatıp yorum yapan veyahutta yapmayan her bir Kadın ve Erkeğe teşekkürlerimi bir borç bilirim…
_______________________________________________________________________________
Aldatan Kocanın Tazminatı Metresinden Alındı
Türkiye’de emsal niteliğinde bir boşanma davası yaşandı. aldatılan eş, kocasının metresine tazminat davası açtı.
Evli ve 4 çocuk sahibi çift 2010 yılında kocanın boşanma isteğiyle karşılaştı. Birlikte kurdukları yuva sonucunda 4 çocuğa sahip olan Ayfer G., Mustafa G.’nin boşanma talebini çocukların düzeninin bozulmaması gerekçesiyle reddetti.
4 çocuk annesi olan Ayfer G. Boşanmayı kabul etmediği için hâkim davayı düşürdü. Davanın düşmesinden kısa bir süre sonra, Ayfer G.’nin eline kocasının başka bir kadınla olan düğün davetiyesi geçince olanlar oldu.
Ayfer G. İle halen evli olan ve 4 de çocuğu bulunan Mustafa G., evliyken eşini aldattığı sekreteri ile nikâh davetiyesi bastırmıştı. 31 Temmuz 2010 tarihinde kocasının sekreteriyle düğün yaptığını gören Ayfer G., kocasının kendisine ve çocuklarına yaşattığı bu utanç karşısında boşanmayı kabul etti.
Boşanma davası bittikten sonra, eldeki deliller ve şahitlerle birlikte mahkemeye başvuran Ayfer G. Türkiye’de bir ilki yaşattı ve tazminat davasını kocasına değil, kocasının metresine açtı.
Ayfer G.’ye yapılan haksız fiile istinaden davayı üstlenen Avukat Rahmi Kurt, açtığı 10 bin liralık temsili rakamlı davayı kazandı. Evlilik birliğinin bozulmasına sebebiyet verdiği ve bu yolla haksız fiil oluşturduğu gerekçesiyle eski kocanın metresine açılan davada hâkim aldatılan Ayfer G.’yi haklı buldu.
Henüz evliyken Ayfer G. İle Mustafa G.’nin kızlarına da düğün davetiyesi götüren Sekreter metres Ayşe K. , bu yaptığıyla bardaktaki son damlayı taşırdı.
Avukat Rahmi Kurt ile birlikte açılan haksız fiil davasında, boşanmadan önce bastırılan düğün davetiyeleri ve hala evliyken yapılan düğün mahkemeye delil olarak sunuldu.
Evlilik birliğinin bozulmasına sebep olduğu gerekçesiyle açılan dava, aldatılan Ayfer G.’nin lehine sonuçlanırken, metres Ayşe K., Mustafa G. İle evli olduğunu bildiği halde, kasıtlı bir şekilde aile yaşantısını bozmaktan İstanbul Anadolu 23’üncü Asliye Hukuk Mahkemesi tarafından 10 bin liralık tazminata çarptırıldı.
Davacı: Ayfer G.
Davalı: Ayşe K.
Aldatan eş: Mustafa G.
İstanbul Anadolu 23’üncü Asliye Hukuk Mahkemesi
2013/834 esaslı dava
YORUMLAR
Bu yazıyı dün okumuştum,
günlük olağan işlerin telaşesinden olsa gerek, yorum bırakmaya zamanım olmamıştı.
İlginç işlenmiş konu.
Yazılanlar,
hayatın realitesi maalesef.
Ancak,
olaya yanlı bakılmış gibi bir izlenim veriyor.
Bu güzel kalem,
yakın bir gelecekte,
''Kadınlar neden aldatır.'' başlığı altında,
yeni bir yazı yayınlarsa,
sanırım dengeye getirecektir olayı.
Zira,
bu aldatma işi tek taraflı olmuyor ki.
Günümüzde,
erkekler kadar olmasa da,
kadınlar da çok geri kalmıyorlar hani bu aldatma olayından.
Sebepleri mi?
Ahlak erozyonu bence.
Her iki taraf için de.
degaje8
Erkekler aldatırken kadınlar da aldatmış olmuyor mu? Eylemi paylaşan birisi var sonuçta. Hepsi de yabancı uyruklu değil. Büyük bölümü Türk kadını. Bunu da irdelemek lazım. Sorun "aldatmak" olmalı. Erkekler işin yüzde ellisi....