- 1327 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
ON ÜÇ UĞURLU SAYIMDIR
On üç köz...
On üç söz...
On üç ah...
On üç vebal...
Maddeye vursan servet... Manaya vursan servet...
Haydi, yüreğin yetiyorsa eğer, kalk altından kalka biliyorsan...
Mevlam bilir işini. Hikmetinden sual etmek haddime düşmez...
YORUMLAR
Memet Ali kardes, bilmem size kim anlatti veya nerede okudunuz... Ben 7 yasindan beri almanya yasiyorum yani hiristiyanlarin tam ortasinda ve bugüne kadar ne on ücüncü apartmanin bos birakildigini ne on cücüncü sirasinin bos kaldigini nede on ücüncü dairenin veya katin bos birakildigini ne görüm nede duydum..
Yunus Emre güzel söylemis.. sair arkadasimda cok güzel ve anlamli yazmis kurtlarim kendisini...
sadece gercekleri olmanyan seylere inanmiyalim derim gözlerle görüp kendi kulagimiz ile duymadan..
saygilarimla
Ayse
Ayse Alioglu tarafından 1/8/2015 11:22:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
hüzün şairi
Batıla inanmak zaten bir MÜslüman işi olamaz. Değerli katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum Ayşe Hanım. Selam ve dua ile kalınız.
ON ÜÇ UĞURLU SAYIMDIR
ÇoK Değişik geldi yazınızın ismi hocam .
ilk okuyunca tarihimizi düşündüm.....istanbulun alınışı ve bizansın yıkılışı...gibi....
Avrupalılar 13 sayısını sevmezler
Özellikle hırıstiyanlar
,ne apartmanınıda otururlar
nede sırasında dururlar
O katı boş bırakırlar...
düşündükleri hep o (1453) Tarihin sayılarının toplam değeri
yani..(1+4+5+3=13)
Ne alıp veremedikleri var Allahın 13 ü ile ama işte kin bu...
Milli kimliğimizn kaybolmaması için önemli taihi olayları bilmemeiz gerektiğine inanıyorum..
bu hatırlatmayı sizin değerli sayfanızdan okumak görmek ne güzel bir incelik olsa gerek
Değerli hocamı Takdir ediyorum..Kısa ama öz bir çalışma ....
Bizlere verilen mesaj çok önemli idi
Helal olsun değerli hocama demeden edemiyorum...
Rabbime emanetsiniz selam ve saygılarımla