- 1516 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÖYLESİNE...
...soluğu kesilmiş bir bedenin kendi çığlığından korkması kadar yoktu senin merhametin..ve bu hissizliğimin tarifi yok bildiklerimin içinde..gördüklerimin beni yanıtması tüm renklere aldanmamdan.kızgınlığım yok artık hayata umut avuçlarımın arasında..Bir yer düşlüyorum şimdilerde,gülüşleri düşleri kadar masum olanların bakışlarında hep sevgiyi taşıdıkları.. bir yer düşlüyorum yağmurda arınan tüm ruhların rüzgarda dans ettiği.bir yer tüm kızıllığıyla beni saran..Siyahlarımı beyaz bir güvercinin kanadıyla uçurdum...kırdım öfkemin kolunu kanadını..ey aynada bana bakan esmer bakış..ne çok yabancısın..niye benzemez dudağındaki tebessüm bana..sana dokunsam kırılacak ayna..dağılan cam kırıklarıyla her parçada yansıyan farklı bir ben..ve yine bilirim kanayan her her bir noktaya merhem ben..ve SEN ey bu sonsuzluğun SAHİBİ..bu karanlığa medet SEN..
.............................
Ve dün olduğu gibi bugünde yağmur yağarken karanlıklarıma yıldızsız gecemde küstüğüm tüm gözler yine karşımda..hep aynı zaman dilimini yaşar gibi bir şey seni düşünmek..öylece kala kalmak kireçli duvarların sararmış rengi ile..öylece boşluğa sözler sarf etmek belki duyulur diye..kirletilmiş tüm duyguların ortasında masumiyeti bir çocuğun gözlerinde ararken onun gibi korunmaya muhtaç olduğumun acziyetiyle ilerleyen ömrümün gidişatına bu gülümseyişim..değişmiyorum cümlelerin beyaz sayfada yer kaplama nedeni..değişmiyorum içimdeki ben, dışımdaki varlığıma inat..şimdilerde yağmur olmak düştü payıma, her gürleyişten sonra toprağa..az önce bir kapı aralığında el sallayıp gitti umutlar..köşedeki dilenciye eşlik ediyor bu aksak ruhum...ey hayatın kirli yüzü, dilendiğin avuçlarına neyin sadakası bırakılmalıydı?..o farkında olmasada kirli yüzlü adamın sağ avucuna bir tebessüm bıraktım ve kendi köşeme saklandım..
........dilenme vaktidir bu an..tütsü kokusu sinmiş bu yalnızlığımı bir mumun allı morlu yanlarıyla aydınlattım..ey gölgemden duvara yansıyan serzenişim.içimi ezen bu nöbetlerin ardında yeni bir sabaha uyanmanın coşkusunu saklasanda ,sırlarına vakıf olana bir avuç aralığında dua bırak..vakti dolmamış tüm dualar gibi zamana kayıtlı olur bu kısık sesin..kimse bilmez halin dilini..halden hale giren bu ruhuma bir kapı arala, her halin dilini bilenim..
....................
YORUMLAR
elinize kaleminize sağlık gerçek hayatı anlatırcasına yazmışsınız
saygılar