- 604 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VİCDANLAR...****
** En adil yargılanma ancak vicdanlarda olandır.
** Hep menfaati için uğraş verenler, en alçak mertebede olmaya mahkumdurlar.
** Bırakın tüm yaralarınız kanasın. Elbette duracaktır. Ama bir kere vicdanınız kanarsa onu durduracak çare yoktur.
** Vicdanlarına esir yaşayanlar; yaşamın hitamında beraat edecektir.
** Gemisini yüzdürmek için; deposunu yalan yakıtı ile dolduranlar yarı yolda kalır ve alabora olurlar.
** Güvenmediğiniz sevgiyi ne yaşayın ne yaşatın.
** Sürekli içinizde barındırdığınız kin ve nefret denizinde ki dalgalar; bir gün sizi yutar.
** Tutukluysanız bir sevdaya; hazır olun ağırlaştırılmış müebbet cezaya.
** " Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır." Ne güzel bir söz . Bunu duyan kadın mutlu, karpuz koltuğunda. Hiç düşünmez ; şekil ve mesafe olarak arkasında olup olmadığını ama.
** Her yaşta; tecrübelilerden istifade etmeye ihtiyaç vardır.Aksi size çok şey kaybettirir.
** Öz güven duymanız; karşınızdakilere saygısızlık yapma hakkını vermez.
** "Aşığım !.." diye bangır bangır bağırıp velveleye vereceğine ortalığı; içinde yaşa bakalım da görelim delikanlılığını.
** Gemisini yüzdürmek için; deposunu yalan yakıtı ile dolduranlar yarı yolda kalır ve alabora olurlar.
** " Merhaba, nasılsın! " diyene, bir çay içerken gülene; borcumun adını minnet ve vefa koydum.
** Baş edemediğinizde; beddua etmektense Allah’a havale edip,onun takdirine sığınmak öfke ve kininizi dindirecektir.
** Ahlaksızların önde gittiği ve prim topladığı bir cemiyette mutluluk hayaldir.
** Kimseyi size ait şimdiki kefede tartmayın.
** Sen güzel, o güzel, bu güzel ise Yaratan kim bilir ne muhteşemdir !..
** Sert ve kaba davranışlar otoriter olmanın düşmanıdır.
** Düşünce ifade etmeyen sözler; bir balon gibi uçup gider bulutlara.
" Mehtaplı gecelerde hep seni andım..." Senin işin kolay da; ya her an ananlar ne yapsın ?
*** Mülteci kampı yüreğim... yediler, içtiler, barındılar ve çekip gittiler !..
*** Uzakta kalmış onca hatıraların kokusunu getirir her yeni gün... Sızlar burnumun direği; özlerim .
*** Ben hayallerime kavuşacak kadar sığındım ve sarıldım.
*** Sonsuzluğun eşiğinde olmak duygusunun yarattığı endişe, korku, telaş, panik, pişmanlıklar belki de .
*** İçimde birikmiş onca çığlıkların avaz avaz hür kalma zamanıdır artık.
*** Sonsuza taşıdığım yüzümdeki gölgelerdir.
*** Sen kalbimin sarmaşığısın; her an filizlenen !
*** Çıksın gitsin içimizdeki durmadan vızıldayan gençlik. Kapatılsın kulaklar sevdanın çığlıklarına. Yanacaksak kor kor, zırlamadan yanmalı;olsa da zor !...
*** Her dilde, her şekilde gerekirse işaretlerle konuşurum seninle. Ama susalım işte. Bakalım gözlerimize. Bakışlar anlatsın, konuşsun sessizce; dökülsün sözcüklere.
*** Puslu ve soğuk gecelerde, pusulara esir düştü yüreğim.
*** Az gelir; diz çökmek önünde. Ellerini öpmekte öyle.
*** Sen hep siyahlar giyinirsin ya usanmadan ey gece!.. Ne yapıp edip soyacağım seni gün doğumlarında.
*** İçimde sakladığım onca duyguları, günahlarımı , göz kapaklarım da biriktirdiğim ve tuttuğum onca bahtsızlıkların yaşlarını dökme zamanı kapaklanıp secdeye... Sadece ona sığınış, yakarış ve af dileyişler bu sessizlikler de!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.