- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Biz İçin Gel...
İstanbul...
Şuan saat 22:15’i gösteriyor. Aralık ayı günlerden Perşembe.bu şehirde 10 derece sıcaklık var yada kaç derece soğuk onu saptayamıyorum.Çok bulutlu, nem %87,rüzgar 6 km/sa. esiyor. Herkes üşüyordur eminim. Kapım açık,pencerem açık,yanan sigaram hiç eksilmiyor. Üstümde kısadan bir tişört ve günlerdir çıkarmadığım eşofmanım var. Yatağımda da yatmıyorum. Uyumuyorum da zaten. Sabaha karşı kıvrılıyorum koltuğun üzerine. Öyle ser-sefilim işte senin anlayacağın. Yemek yemiyorum günlerdir,su, sadece su ve sigara. bir kaç kilo alsam iyi olacak ama ne mümkün,sensiz olmuyor...Hepsi sensizlikten...
Bekliyorum..
Bir haber gelirsin yüzüm güler, güzel bir duş alırım, üstümü değiştiririm, bir gece yatağıma gitmeye karar verir, sana güzel görünmek için bir uyku çekerim. Belki de uyuyamam sevinçten. uyumasam da olur aslında yine, sen gelirsen ben zaten güzel olurum..
Aklımda sen...
Sen neler yapıyorsun bilmiyorum. Özlüyor musun acaba sen de beni? Üzdüm mü çok seni diye düşünüyorum. Bir kapıyı açıyorsun ve sana göre hayal kırıklığına uğruyorsun. Boşa kürek çekmişim diye, olmadı diye kızıyor musun kendine? Üzüldüğünü düşünüyorum. En çokta kızdığını. Belki umursamıyorsundur bile kim bilir..Bir şans versen, bana değil aslında kendine, dünyanın en mutlu insanı olursun yanıbaşımda. Ne yapsam olmuyor, ne yapsam çözüm değil. Ağırlığınca kızmışsın,nefret etmişsin benden. Söylesene kaç kere sevilirsin bu hayatta? Ben seni iki cihan hakkı için severim. Seni seviyorum diyen biri yok diye sanki boynun bükük gibi geliyor. Elinde sigaran ne düşünüyorsun kim bilir. Şuan hislerini bilmek için vücudunun herhangi bir yerinde mikrop olmayı bile isterdim....
İstiyorum...
Haddinden fazla senin yarın (yarin,yarının) olmayı. Belki sen de istersin, bir kaç çocuk evimizi neşelendiren, bizi biz yapan, olur mu olur. Benim cömertliğim üstümde, ne kadar bizden istersen o kadar olur. İsimlerini sen koy. Senin sınırların var, seçersin eminim en güzelinden isimleri..hiç bilmiyorum mesela ne isim istersin bizden bir parçamıza. Olsun sen gel de ne olursa olsun.. Genlerin güzel, genlerim güzel, kimbilir ne şahaser bir şey olurdu bizden...
Son...
Geri dön ve beni bu acizlikten bu bekleyişten kurtar. Eriyorum, yitiyorum, bitiyorum yokluğında. Bi Cuma akşamı gel, henüz denizin rengi gökyüzünün rengi maviyken gel...Biraz kararınca hava rengimizi buluruz biz. Çalınan yıllarıma ver cesaretimi, sen sadece ’evet’ de.. ’Evet’ de ’ benimle bir bütün olmak,yarim olmak,yarınım olmak, yarım olmak ister misin? ’ dediğim de...
Uçamayan Kelebek.
20:58 - 18.12.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.