YOKOLASICALAR
Kendini tatminin son sınırlarında gezinen bir insan.Aşağılık kompleksini layık olmadığı makamı işgal ederek örtbas etmeye çalışıyor.Yağdanlık olmaktan yılmamış yıllarca gücü kimde gördüyse onu yağlamış.Asalaklar ve dalkavuklar birliği kurulsa orada başkan olması kesin olan bu ve benzeri yaratıklar maalesef ellerine gücü geçirince onu sizi yok etme hırsı ile kullanıyor.Hırsı kendini yiyip bitirirken sizden intikam aldığını sanıyor.Siz yinede isyan etmeyin.Bekleyin zaman ne gösterecek.Eeee ne demiş atalarımız “keser döner sap döner bir günde hesap döner…”nefret etmenin marifet olduğunu sanan,yüreğinde kini ve garezi besleyen bu insan tipinden uzak kalabilmenin yolu onun gibi olmamak değil midir?İyilik her zaman kötülüğe galip gelmiştir.sen hata yap korkma.İnsansın hata yaparsın.Önemli olan onu tekrarlamamaktır.Bahsi geçen insan tipi fırsatını bulduğunda seni yok etme çabasını hataların üzerinden sürdürecek, fırsatını bulduğunda sana saldırmayı marifet sayacaktır. Yılma. Üret. Oku.Öğren ve diren.Var olmanın sadece iki yüzlülük,yalaklık ve dalkavuktan geçmediğini göster.Seviyenin ne olduğunu sende görsünler.Seni yenememiş olmanın verdiği huzursuzlukla kendi kendilerini yesin bitirsinler.Ürettikleri tek şey olan kin , nefret ve kötülükten nasiplerini alsınlar.Kendileri gibi olanlarla olsunlar,küçülsünler, beter olsunlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.