- 552 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Halı sahada ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Emeğin olduğu her yer hayatı keyifli kılan anlar olarak kalıyor insanın aklında, bu gece de yine öyleydi. Geçtiğimiz hafta olduğu gibi, hatta haftalardır olduğu gibi. Muallimgücü’ nü tutabilene aşk olsun, hocalar coştu bir kere.
Geçen hafta çetin bir müsabaka vardı rakip 11Talebebirliği idi ve tabela 6 – 3 olarak şekillenmişti, bu genç futbol heveslilerinin arasındaki muhaberat anlaşılıyor ki pek zayıf, bihaber vaziyette gezinip duruyorlar okulun bahçesinde, koridorlarında, insan dersini aldığı hocasının form grafiğine göz ucuyla dahi olsa şöyle bir bakmaz mı? Yok efendim, böyle bir ön hazırlık yok şimdilerde, eline çekiç alanın herkesi çivi zannetmesi misali bu talebelerimiz de topu ayaklarına alınca bir başka haleti ruhiyeye bürünüyorlar, daha fenası hafta içinde boş lakırdı edip ‘’Hocam sizi yenelim de bizi seyredin’’ tarzında hiçbir hükmü olmayan ifadeler kullanıyorlar.
Bu hafta 9ETalebebirliği boy gösterdi Demirköprü Arena’ da. Otoritelerin 9E adını duyunca gayrı ihtiyari;
-dokuzeezme olmazlar inşallah, zira kadrolarına baktığımız zaman ideal Muallimgücü kadrosu karşısında varlık gösterebilecek yapıda olmadıklarını görüyoruz, dediklerini hemen aktaralım.
Hocalar geçen haftaki kazanan kadroyu ve dizilimini bozmadan çıktı sahaya.
Maç öncesi basın açıklamasında bulunan takım kaptanı Selçukşahinhasan;
-Bizim rakibimizi küçümsediğimiz hiçbir zaman vaki değildir, aksini ispatlasınlar halı sahayı bırakırım ama biz büyük bir ciddiyetle her hafta maçlarımıza hazırlanırken bu genç talebelerimizin takındığı bu demagojik tavır açıkçası beni çok şaşırttı, bu nedir arkadaş ya! Bu nedir ya! Ya bizi bilmiyorlar, duymamışlar ya da gerçekten çok iyiler. Aslında fazla söze de gerek yok, oturmuş kadromuzla yine farklı galip geleceğimize inanıyorum, dedi.
Geçtiğimiz hafta 2 penaltıya sebebiyet verip, kulüp başkanını küplere bindirten Puyolmurat ise gazetecilere;
-Kardeşim başka işiniz yok mu sizin? Sürekli ortamı germeye çalışıyorsunuz. İster Hediyeunfabrikasıspor’ a giderim ister Öğretmenevispor’ a giderim, size ne? Sizee ne? diyerek sitem etti.
Hakanbaltaserkankazma ise;
-Kaptanımızın da belirttiği gibi ben de Talebebirliği’ nin ifadelerini duyunca garipsedim, bu akşam eğer her şey istediğimiz gibi olursa amacımız farklı kazanıp gol rekorumuzu geliştirmek, dedi.
Maça hızlı başlayan taraf yine Muallimgücü’ydü, sağlı sollu bindirmelerle ileride beslenen Mesutmessi farkı açmaya başladı, maçın yarısına gelindiğinde tabela 7 – 0 olmuştu bile, hiçbir varlık gösteremeyen dokuzlar, maç öncesi otoritelerin de ifade ettiği gibi 9Eezme olma yolunda hızla ilerliyordu. Derken maç 11 – 1 oldu, zorlanmadan oynadıkları gözlenen Muallimgücü, oyunu, artık nasıl ilginç bir gol atabilirim boyutuna taşımaya başladı, bu durum aslında tüm büyük kulüplerin sorunu.
-Kardeşim zaten leblebi çerez gibi ağları havalandırıyorum, diye düşünüp oyunu rölantiye alıyorlar, aslında böyle düşünmemeleri gerekir, tıpkı Brezilya’ yı yedileyen Almanya gibi olmaları gerekir.
Hakem son düdüğü çaldığında sonuç 18 – 3 idi ve bu yeni gol rekoru demekti. Gençlere reva görülen netice 9. sınıf olmaları hasebiyle 9*2 şeklinde oldu, inşallah hocaların vermek istediği dersi idrak etmişlerdir, zira ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz sözünden hareketle yaşaması gerekir insanın. İster hoca ister talebe ya da kim olursa olsun, bu ifadeyi düstur edinirse hiçbir zaman kaybetmeyeceği bilakis daima kazançlı çıkacağı farklı tecrübelerle sabit.
Rakip bulmakta zorlanan bu takımı tarihe not düşüyoruz, tebrikler Muallimgücü.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.