- 873 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
aşk nerdir?
Sesini duyduğunuz anda avuçlarınız terlemeye kalbiniz deli gibi çarpmaya başlıyorsa Bu aşk değil !HOŞLANMAKTIR...
.Ellerinizi ondan çekemiyor sürekli dokunmak sarılmak istiyorsanızBu aşk değil !ARZULAMAKTIR...
.Yanınızda bir tek o olduğu için onu istiyorsanız Bu aşk değil !YALNIZLIKTIR...
.Herkes onunla olmanızı beklediği için onunlaysanız Bu aşk değil !SADAKATTİR...
.Size sıcak yakın davrandığı için onunlaysanız Bu aşk değil !KENDİNE GÜVENSİZLİKTİR...
.Üzülmesini istemediğiniz için onunlaysanız Bu aşk değil !ACIMAKTIR...
.Ona değer verdiğiniz için hatalarını hoş görüyorsanızBu aşk değil !ARKADAŞLIKTIR...
Bütün gün ondan başka hiçbir şey düşünmediğinizi söylüyorsanız Bu aşk değil !KOCA BİR YALANDIR...
Onun iyiliği için kendinizden çok şey feda edebiliyorsanızBu aşk değil !YARDIMSEVERLİKTİR...
.O üzgünken sizin de kalbiniz acıyorsaİşte bu AŞKTIR...Tarif edemediğiniz bir çekim yüzünden ondan bir türlü kopamadığınızı düşünüyorsanızİşte bu AŞKTIR...Başkalarını da çekici bulmanıza rağmen hiç pişmanlık duymadan onunla kalmaya devam edebiliyorsanızİşte bu AŞKTIR...
YORUMLAR
AŞKIN TARİFİ OLAMAZ;AMA VÜCUDUMUZ ATEŞLENDİĞİNDE BİR HASTALIĞA TUTULDUĞUMUZU ANLADIĞIMIZA BENZER BİR DUYGU YOĞUNLAŞMASIDIR AŞK DERİM.
ATEŞİ TEDAVİ EDEREK DÜŞÜRÜRÜZ;AŞKI DA ŞEYTANİ DUYGULARLA BAŞKA BİRİNE BULAŞARAK YA DA MUTLAK MAŞUKA KENDİMİZİ ADAYARAK BU ATEŞTEN TOPYEKÜN KURTULURUZ...O ATEŞLE YAŞAMAYI BAŞARMAMIZA DA EVLİLİK DENİR...
Tarif edemediğim bir çekim yüzünden ondan bir türlü kopamıyorum ama yukarıdaki tüm şeyleri hissediyorum. Ne oluyor o zaman? Aşık değil miyim yani?