- 416 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren Sözler-43
*Kadınlar günü, engelliler günü, yaşlılar günü gibi… Hemen hemen her şeyin bir “gün”ü var. Bunları geçiniz; yaptıkları sadece göz boyamadan ibarettir. Çünkü aslında her gün, “gününü gün edenlerin” günüdür.
*Mutluluğu sadece kendileri için bir hak olarak görenler, gerçek mutsuzlardır.
*Yol açmıyorsun, açılan yoldan da gitmiyorsun. Sonra yolsuzluktan şikâyet ediyorsun!
*İnsan doğayı anlamaya çalışacağı yerde onu katletmeyi seçmiştir. Bunun cezasının çok azını şimdikiler çekerken, gelecek nesilleri de ağır bir bedel ödemek zorunda bırakmıştır.
*Ancak bilimle yücelen milletler övünmeyi hak ederler.
*”Hayat yorucudur, hayat sürprizlerle doludur, hayat acıdır, hayat zordur” Dersin ama gene de ondan ayrılacaksın diye korkarsın!
*Dün sana uzatılan eli tutmadıysan, yarın sen elini ona uzattığında tutmazsa sakın alınma, kızma!
*Aşkın matematiğinde 1’den başka rakam yoktur.
*Ayrılığı canını acıtmıyorsa, varlığı kanatlandırıp uçurmuyorsa boşu boşuna ona “sevgilim” deme!
*İyiliği o kişinin sana karşı minnet duyması için yapıyorsan, hiç yapma daha iyi.
*Dalkavuğun övgüsüne kananlar, gerçek duvarına toslamaktan kendilerini kurtaramazlar.
*Hayat önce uyaran, sonra öğreten; buna rağmen hâlâ öğrenemediysen en sonunda da cezalandıran bir öğretmendir.
*Çocuklarınızı başarısız olabileceği ihtimali ile korkutmayınız; korku başarının en büyük engelidir.
*Hayatınızdan çalan yoksa, demek ki henüz en büyük hırsız ile karşılaşmadınız!
*Sevdiklerimden uzaktayım ama gecem gündüzüm hep onlarla beraber geçiyor. Bu mümkün mü? Evet, çünkü sevgi işte böyle bir şey!
*Bir insandan beklentin ne kadar fazla ise, o insanın sende yaratacağı hayal kırıklığı da o kadar çok olacaktır.
(Yakında kitap olarak bastırmayı düşündüğüm Oruç Baba’dan Aforizmalar-2 ön çalışmasından alınmıştır.)
YORUMLAR
evet doğru sözler,delileri bekliyorum hocam:)bunlar deliyseler akıllılar kim,bu kadar saçmalığa ve yolsuzluğa ve riyaya inananlar mı?tebriğimle
Ömer Faruk Hüsmüllü
Deliler de bir taraftan hazırlanıyor... Sanırım biz kendini normal olarak kabul etmiş olanlar maalesef deli dediğimiz o insanları anlamış değiliz.
Selam ve sevgiler...