YORUMLAR
Adam yanlış yerde otlanmış... Makam var, para var, adamları var,, var da var. Evliyken becerememiş mi metresiyle yaşamayı. Herifin yerinde ben olacağım, o kadar kudrete, güce hükmedeceğim, zillinin ddediğine kaparım kulağımı, evde karım,, otelde metresim, gel keyfim gel.. İstemiyorsa, tutarım kolundan, defol git... Sonra da alırım ceketimi, çıktığım kapıya geri girerim. 2 -1 =1 Bari onu kaybetmeyeyim :)
Kemnur
Bu adam, cehennem zebanisi dediği kadını da sevmiştir ille ki bir zamanlar. Eğer para pulu için bir izdivaç yapmış değilse, Zamanla tüketmiş duyguları ve kadın zebani gibi görünmeye başlamış gözüne.
Sonra da bir genç kadını söyleyecek cesaretti olmadığı için.bekarım diye kandırmış,
Zamanını çalmış.
Sonunda iki taraftan da olmuş. Eh! Hak etmiş be ya!!!!!
Kemnur
Bu adam çok pısırık karısının da metresinin de bırakması doğal bu pısırığın mafyayla alakası biraz zorlama olmuş,selamla değerli yazar.
Kemnur
Kemnur
Tühhh...
Ya şu adamı neden yazdın bize.
Elinde onca servet, onca mafya var, hâlâ işin üstünden gelemiyor. Yok kardeşim yok, şimdi bu adam üzüntüsünden köşedeki yerinde içerken kafayı bulur bak görürsün, o sırada avrat gelir, onu metresi sanır.
Sevincinden ne yapacağını bilemez. Hemen üst kata.
-Ay hayatım hoş geldin deyipppp, hoppp bütün geri kalan servetini doğruuu metresi diye gördüğü avrada verir.
Tebrik ederim güzel kalemini.
Kemnur
Davidoff
Hovardanın yaşlısı, genci olmaz kemnur.
Hovarda olan ruhtur, yaş değil. O yüzden serveti öyle güzel kaptırır ki kendisi bile fark etmez.
Taa ki, elini cebine atıp para bulamayınca servetinden eser kalmadığını anlar. O zaman da geçmiş ola, diyecek bir şey yok.
Kemnur
Oteldeki yavaş tempodan bir anda hızla değişen rüzgarın ortasında buldum kendimi. Belki metresle yüzleşme daha mı ağırdan alınmalıydı, yoksa bu öyküyü hantallaştırır mıydı, bilemedim. Sanki metresin evinde buldukları adamı dömeyi görev edinen ekibin bu konuda patrona bir rapor vermesi gerekiyordu.
Güzel bir anlatı olmuş. Hazır tam anlamıyla bekar kalmış, otelde de içki servisini başlatmış... Sonraki adımı tahmin ediyor gibiyim. Saygılarımla.