- 1199 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BABA
Her kiz cocugu babasina daha baska düskünür babalar kiz cocuklari icin cok farklidir.
Babalariyla konusmak dertlerini anlatmak arada hic bir sinir olmadan yaninda serbestce konusmak ister ama babalar genelde hep bir sinir koyar sevmiyorlarmi hayir seviyorlar ama sevgilerini göstermek biraz sordur babalar icin galiba.
Ne olur ki sanki kizlariyla herseyi paylasa bilseler ozaman eminmki genclikte yapilan bir cok hata yapilmaz cünki kiz cocuklari eger baba sevgisine acsa baba sevgisisini geclerimiz hep disarda ararlar ve bulamazlar cünki baba sevgisdi hicbir baska erkegin sevgisine benzemez.
Oysaki babalar biraz sahmet edip o araya koyduklari duvarlari kirsalar kizlarinin baslarini oksasalar ona güven verseler hep seyde güzelindede hatasindada yaninda olduklarini gösterseler hersey cok daha farkli olmazmi.
Bir cocumuz bunu yasamisizdir babamiza hep yaklasamak istemisizdir illaki kücük yaslarda ama karsidan yani babadan sevgi gelmeyince ister istemez uzaklasmisizdir cünki o duvari yikmaa gücümüz yetmemidtir sevgimiz icimide biozimle beraber büyür ve asla ortaya cikamz sanki gizli bir ask gibi baba sevgimiz icimizde kalir doyasiya yasamamisizdir.
Tüm babalara diyorum evletlariniza sinir koymayin kac yasinda olursa olsunlar heleki kiz cocuklarina cünki onlar sizi bir baska seviyorlar size hep hayrandirlar birakin bu sevgilerini sizinle doya doya yasinlar ayip degil günah degil bedava bir sevgidir icte yasanan tek basina sevgi hic birseye yaramaz inanin.