- 503 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kesit...
Yolların tükendiğini zannetme , zannettiğin sadece senin yorgunluğundur. Yalnızca biraz dinlenmek için mola ver ve daha enerjik bir halde yoluna devam et. Kaybedeceğini veya kazanacağını düşündüğün ne varsa dök önüne , kazançların fazla ise kaybedeceklerin arasındakileri önemsiz olarak gör. Yılgınlık göstermeye başladığın anda kazanacaklarından da mahrum kalacağın gelsin aklına! Yola yalnız çıktıysan eğer üzülme zaten yalnızlığa alışkınsındır. Yer yer yardım almaktanda çekinme bazen iki elin bir elden üstünlüğünden faydalanmış olursun.
Diğer ele teşekkürü unutma gün gelir tekrar tutmak istersin ya da tutmak ister elini! Hayatta yapılacakalar listesinin hiçbir zaman bitmeyeceğini tükenmeyeceğini unutma , unutursan anı yaşamanın tadını kaçırırsın. Aslında hayatın anlamsız çabalar yığını olduğunu gereğinden fazlası için uğraşamamak gerektiğini kavrarsan emin ol bunca söylediklerim ve kendini bunca çaresiz hissetmen anlamsız olduğunu göreceksin.
Var olmanın tadını çıkart ve varoluş amacına yönel başka hiçbir reçeteye ihtiyacın kalmayacak ;)
YORUMLAR
Umuda dair bir paylaşım belki de umuda olan gereksinimimizdir böyle hissetmeye sebep.
Molalar verirken tükenmek de mümkün ve her yeni başlangıç yitirdiklerimizin telafisi için midir yeni kayıplar vermenin telaşının güderken.
Var olma kaygısı aslında bu denli zora sokan.
Teşekkürler düşünmeye sevk eden bu paylaşım için.
Saygılarımla...