- 1346 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ
Tanımlamada güçlük geçtiğimiz fakat yüreğimizde var olup, hayatımızda yaşadığımız duygunun adıdır. Hamurunda; fedakârlık, merhamet, iyilik, samimiyet bulunduran her şey sevgidir.
Bir annenin tebessümüdür. Yine annenin, evladının canı acıyacak diye korkmasıdır sevgi.
Ona gelecek dertler benim olsun diyebilmektir. Yüreğinin ateş olup yandığı bir zamanda, bir dostunun acına ortak olmasıdır. Seninle gülüp, seninle ağlaya bilmesidir. Aşığın gözünde dinmek bilmeyen, gözyaşının adıdır.
İnsanı insan yapan şey sevgidir ve Kalbinde sevgi olan insan her şeye mana ile bakabilir. Hayat o zaman güzelleşir. Çiçekler o zaman daha güzel kokar. Dostluklar ebedileşir. Bütün sıkıntılar uçup gider, başka bir ahenkle dönüp gelir size.
Sevginin olmadığı yerde başlar nefret, kin dolu bakışlar. İşte o zaman ağlar en çok bebekler. Ve yine Savaşlar o zaman başlar.Bombalar eşlik eder sevgisizliğe ve binlerce aile yok olur o şehirde.
Tadıdır hayatın !Tuzudur yaşamın!
Hayattan lezzet almak ve sevilmek istiyorsanız; Arındırın kalbinizi nefretten, kinden onun yerine
herkesi ve her şeyi sevmeye bakın.
YORUMLAR
Ne kadar seversek sevelim bazı şeyler ve bazı insanlar aynı kalıyor ne yazık ki ama bu da demek değil ki vazgeçeceğiz.
Güzel bir paylaşımdı yüreğe su serpen. Yüreğinize sağlık.
Saygılarımla...