- 832 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KÖY AŞKI BİRAZ ACILI OLSADA ŞEHİR AŞKINDAN YİNEDE İYİDİR.....
Harmanlar galkmış,iş güç nerdeyse bitmişti,değirmen ve tezekleri taşımak kışa hazırlık yapmak işten sayılmıyordu,artık gençlerin yeni pantolon ve köyneklerini geyip köy içinde piyere yakın bir yerde,gölün etrafında ve rahmetlik memöğ amcanın dükkanının önünde oturma zamanı gelmişti...
X te beyaz köyneği ve siyah pantolununu geymiş,saçlarını taramıştı,saçlarının arasında daha harmanın saman parçaları şişmiş gurumuştu,saçını taradıkca dökülüyordu,sarı kırmızı tarağı beyaz köyneğin cebinde,çiğnediği sakızla yorgunluğu atıyordu dükkan önündeki sekide....
Artık vakit gelip çatmıştı,antaşları aşık olmaya başlamışlardı,gendisininde içi gıpı gıpırdı...çift gamzeli ,gara gaşlı gara gözlü bir gıza aşık olmuştu,gecesi gündüzü yohtu,sürekli aynanın garşısında saçını dararken hep ona beğendirmek derdindeydi gendini...ama gızın haberi yohtu...acaba olsaydı ne derdi gabul edermiydi...hep bu sorunun cevabını arıyordu...gülüyordu...eğleniyordu bir türlü gözünün önünden getmiyordu,günler bir birini govalıyordu,birden birşey geldi aklına hah bunu yaparsam gızla gnuşma yolunu bulurum diyordu....
Halasının oğlu vardı çok cifiydi,yaşı küçüktü gendisinden ama lisede okuyordu,böyle şeylere gafası çalışıyordu,ona danışmaya garar verdi,gapılarının önünden geçerken,halasının oğlu seslendi...nasılsın nerelerdesin deyince varıp gedip derdini açacaktı.....
Halasının oğluyla hoş beşten sonra ,Hala oğlu aşık oldum,yemeden içmeden kesildim,sen bilirsin bana bir yol göster nasıl etsemde bu gızla gonuşsam dedi...Halasının oğlu gülmekten bayıldı ellerini sizlerine vurdu nasılda gülüyordu...X bu gülücüğün sonunda vereceği fikri sabırsılıkla bekliyordu...o golay hala oğlu dedi ekledi....Ablan bugün tarhana yaptı dama serdi...o gızda ablan gile geliyor öğlenleri dedi ve devam etti...damdan bir tabak firik tarhana getirir ikram edersin....yerken şakalaşır söze girersin dedi...Bu X çok hoşuna getti...tamam işte dedi bu çok güzel fikir dedi içinden Halası oğluna ve bu fikrine hayran oldu.....
Sabahı zor etti...öğlene yakın ablası gile getti ,bahtıki gız orda,dama fırladı bir tabak telaşlı telaşlı firik tarhana topladı...gızın öüne getirip goydu....sohbet gülmeler arasında firik tarhana eyi gidiyordu ...Tabak bitmeye yakın lafı açacaktı dudakları titredi...yüzü gıp gırmızı oldu..yutkundu yutkundu....dudakları kurumuştu....A dedi...devam etti...kekeleyerek ben seni seviyorum deyi demez ....okkalı bir tokat yedi gızdan....tabak ise havada ter dönüp içindeki tarhanalarla duvara çarpı düştü.....elini yüzüne götürdü yüzü zaten tokattan önce ateş gibi yanıyordu....
Tokatın acısı bir yana gızın amcalarından çok gorhuyordu onlar bir duyarsa kendisini döverlerdi ve rezil olurum diyordu....moreli çoh bozuktu...galhtı evin yolunu tuttu....Halası gilin gapıdan geçerken nerdeyse ağlayacaktı...akıl veren hala oğlu görünce şaştı...Hala oğlu hala oğlu deyi seslensede....X dönüp bakmadı dünyası yıkılmış bir hali vardı.....kimselere derdini anlatamadı....üzüntüden kendini yemeğe vermişti...ha bire tarhana yeyip su içtikce karnı davul gibi olmuştu boyu kısa olduğu için ...karnını sanki yite yite götürüyordu....
Aşk olmanın bu kadar ağır bedeli olduğunu bilememenin paniği içinde dünyaya küsmüş bir hali vardı...vurdu gendini gurbete....bir daha dönüp bakmadı ....o yana...Bu sevgili dostlar....katıksız bir aşk hikayesi....bazıları bu öyküleriefden püfden görsede....yavan toprakların ,,sade yürekli insanlarıın kalpleride böyle aşklar yaşadı....çıralar söndüren aşklar....değilsede...sevgi yüklüdür bizim insanlarımız...hepinize sevgi ve saygılarımla..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.