- 482 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİİR YORUMCUSU GÜZEL SANATLAR ÖNCÜSÜ.. / Hikmet OKUYAR
Şiir Yorumculuğu mesleği ile ilişkili, Şiir yorumcusu güzel sanatlar öncüsü, kültür sanat dostu meslektaşların; özel yeteneklerini de Okuma Seferberliği etkinliklerine ve ŞİİR HAYRANLIĞI muhteşemliğine katkılarını da çok önemsiyoruz..
Türkiye, Kafkaslar ve Balkanlarda, Binlerce on binlerce, Süper Özel Yetenekli ŞİİR YORUMCUSU ÖĞRENCİLERİMİZ, TÜRKÇE EDEBİYAT MÜZİK ÖĞRETMENLERİMİZ ile RTV ŞİİR PROĞRAMLARI YAPIMCISI ile SUNUCUSU, AŞIK OZAN ŞAİR MÜZİSYEN BESTEKAR RESSAM TİYATRO OYUNCUSU, FOTOĞRAF SANATCISI, DOĞA HAYRANI, YEŞİL ÇEVRE DOSTU var..
.............................’’ Okuma Seferberliği ’’ ne en etkin biçimde uygulamalı olarak ÖNCÜLÜK yapacak SÜPER GÜÇ varken; Türkiye genelinde ’’ şair öldü şiir bitti ’’ söylemlerindeki çirkinlikleri savurup 3 - 5 hazır mikrofon ve org destekli eğitimsiz yorumcuyu sürekli gündeme taşıyıp videolarını paylaşmanın hiç bir geçerli mantığı olamaz..
Bayramlar ve özel günler öncesinde olsun şiir dinletileri şiir akşamları şiir geceleri şiir sohbetleri öncesinde saatlerce prova yapan ŞİİR YORUMCULUĞU Uzmanı binlerce on binlerce MESLEKTAŞ güzel sanatlar öncüsü kültür sanat dostu canımızı uygun zaman ve zeminlerde bir adım öne çıkarıp destekleyip teşvik ve tavsiye etmeye devam edeceğiz..
BİR BAHAR AKŞAMI ŞİİR ETKİNLİKLERİ ile ŞİİR GÜNLERİ okullarda derneklerde vakıflarda kültür merkezlerinde kültür kitap müzik evlerinde beldelerde ilçelerde illerde festival piknik şölen şenlik alanlarında en öncelikli VAZGEÇİLMEZLERİMİZDEN olacak..
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
Şair, ŞİİR Yorumcusu,
Kitle İletişim ve Yeşil Çevre Uzmanı
.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.