- 1634 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GAZETE BAŞLIKLARI
-sen milletin başına bela mısın be adam?
-belayım ulan, var mı diyeceğin?
-var ulan şerefsiz, ben belanın katmerlisiyim bilesin!
-bilsem ne yazar, onun bunun çocuğu!
-ulan hergele, helal meme emmiş olsaydın sütün böyle kusmuk kokar mıydı?
-bana bak it oğlu it, sütleri karıştırma, yoksa dna testine yollarım seni!
-asıl sen bana bak pezevenk, yediğin haltları yedi cihan ezberledi be!
-boş geç onları şerefsizin önde gideni, ben Kuranı yedi yaşımda ezberledim sen ona bak imansız herif!
-iki elim kanda, gözüm oynaşta olsa da, cumaları kaçırdığım görülmemiştir şeytanın art bacağı sen de!
-sen bu mavalları bana yutturamazsın leş kargası, nerden ne fukaralıklardan geldiğini kimse bilmese de ben biliyorum. Şimdi ülkenin yedi zengininden birisin. Nasıl oluyor bu böyle de bakalım hele?
- şu konuşana bak sen, meşin suratlı şerefsiz. Sen bu ülkenin meclisine yırtık donla nasıl girdiysen, benimki de o hesap işte!
-bu kadarı yeter , daha öteye gitme dedi baştakiler. Hoş gitsem de bir şey olacağı yok ya. İçkiliydim der, çıkardım işin içinden!
-bak işte bunda hem fikiriz. İçki yasağını boşuna getirdiler. İçmeden her türlü ahlaksızlığın kitabını yazanlardan korkmalı asıl, öyle değil mi mirim…
YORUMLAR
Allak-bullak olan hayat mı yoksa hayatı yaşayan insan mı? Bencillik işte,ilahi konuları dahi kendi hayatımıza sokarken mutlak bir doğruyu kendimize helal kılmaya çalışıyoruz. Efendi olacağız diye efendi sözleri efendi gibi bağıra bağıra söylüyoruz.
Hani güzel bir söz vardır : Önce Söylenene Bakarım Laf Mı Diye, Sonra Söyleyene Bakarım Adam Mı Diye..''
Saygılar,sevgiler
DEVRİM DENİZERİ
Selam ve esenlikler...