- 393 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BAŞARI
Hiçbir insan belirlediği başarı hedefine doğrudan ilerleyip o hedefe varamaz.Belirlenen hedefe ilerlerken aynı zamanda gerilemelerde olacaktır.Burda önemli olan ilerlemelerde elde ettiklerini gerilediği zaman kaybetmeme duygusuna , bilincine ve mantığına sahip olmaktır. İlerlemeler elde edilen tecrübelerin artmasıyla olur , gerilemeler ise bu elde edilen tecrübeleri hatalı olarak kullanma sonucu meydana gelir.Basamakları çıkarken elde ettiklerine basamakları inerken sıkı sıkı sarılacaksın ki elinden düşürüp onlara takılmayıp kendinde yere düşmeyesin.Hiçbir hedefe bu iniş-çıkış ilişkisi olmadan varılamaz sonuç olarak.Varılsa bile iş yürütülemez ya da çok kısa bir süre zarfında tek yürür.Çünkü inişlerle kazanılan tecrübeler sayesinde bilgi edinir çıkışlara başlarsın.Hatalı bir bilgi kullanma yerinde yine inişe geçersin.Ama önemli olan azim ve hassasiyeti elden bırakıp onlara takılmamaktır.Her iniş bir tecrübe , her tecrübe bir çıkışa ışık gösterir. O ışık ise asıl ödülümüzü yani hedefimizi görmemize yardımcı olur.
YORUMLAR
Abdulcelil İnanç
Kemnur
Okudum anlatım güzel belli ki şair ve yazar başarıyı yakalamak için yola çıkmış bu ta azmin ve gayretin göstergesi iledir... Yazı güzel başarılar... Selamlar.