- 612 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
RESÛLULLAH EFENDİMİZ GELECEKTEN HABER VERDİ? Bölüm-2
#Çalgı her yere yayılacak, güvenlik güçleri çoğalacak.
#Her asır, öncekinden daha kötü olacak, böylece kıyamete kadar hep bozulacak.
#İnsanın bütün kaygısı midesi olacak, şerefi mal, kıblesi kadın, dini para olacak.
#İstanbul fethedilecektir. Bunların kumandanı ne güzel emir, askerleri ne güzel askerdir.
#Ya Osman! Halife olacaksın, hilafet gömleğini çıkarmak isteyecekler, sakın çıkarma! O gün oruçlu olacak, benim yanımda iftar edeceksin.
#İnsanlar temizlikte fazla titiz olacak, vesvese edip dinde haddi aşacaklar.
#Çeşitli isimler adı altında şaraplar, bunlar helâl sayılacak.
#Ortalık bozulacak, dine uymak avuçta ateş tutmak gibi zor olacak.
#Köpek beslemek, evlat yetiştirmekten daha cazip olacak.
#Kötü kadınlar çoğalıp, zina bir toplum içinde yayılırsa, halk, daha önce görülmemiş bulaşıcı hastalıklara maruz kalır. Ölçüde, tartıda hile yapılırsa, geçim darlığı baş gösterir.
#İşler ehli olmayanlara verilecek, işin ehli olanlar kaile alınmayacak.
#Zengine, malı için tâzim edilecek, fuhuş yayılacak, piçler çoğalacak. Büyüğe hürmet, küçüğe de merhamet edilmeyecek. Kurtlar kuzu postuna bürünecek.
#Lûtilik, homoseksuellik mubah sayılmadıkça kıyamet kopmayacak.
#Deprem, fitne, katillik artmadıkça, kıyamet kopmayacak.
#Kötüler dünyaya hakim olmadıkça, kıyamet, kopmayacak.
#Kişi yol kenarında kadınla beraber olacak.