- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu günkü Yelda dan gelecekteki benliğime bu günkü algım
Adım adım cennet ya da cehenneme gidiyoruz. Her ikisi de yaratılmış ,insanlık dünya yok olduktan sonra var olacak.
Güzel bir dinimiz ve kitabımız var .Aslında her din indiğinde olduğu gibi.
Bizim ibadetlerimizin bir çoğu onlarda da var. Benim hepsine iman etmemi istiyor dinim.
İnsanlığı anlatıyor hepsi ,nasıl güzel insan olunacağını.
Biraz irdelerim ben vardığım kendi sonucum .Kabul görmesi önemli değil ,bana verdiği huzur önemli ve beni götürdüğü hal.
Gönderilen bir peygamberin ,kimseyi putlaştır mayın demesi yaratanla aranıza kimseyi sokmayın.
Bu dine sahip olanlar başkalarını una göre hatalı görür. Tamam söylem doğru,şimdi benim gördüklerime gelelim.
Peygamberinin atık yaptığı kıl tüy, giyerken sadece bir tanesine daha fazlasına tamah etmemiş olan o yüce insan.Diğerleriyse bundan medet uman ve ona neredeyse tapan bir insanlık.
Susuz ölen o güzel aileye mensup insanlar için oruç tutup su içmeyen insanlar.Kendileri için önder olan ve bize de iman etmemiz söylenen kişinin acısına ve biraz da bunu yapmanın verdiği affedilme arzusuyla onun sembolüne selam veren insanları nasıl tapınmayla suçlar.
Ayrım değil birliktir ,ayrılık olsa da saygı da geçer çözüm.burada ki amacım kızdığımız yargıladığımız şeylerin benzerini yaptığımızı göstermek.Herkes kendi inancına göre farklı ama eş değerde yapar.
Bir dini önderimiz var, bir tek ibadet ve iman şekli getirmiş .Kitabımız değişmez ya.
Bana soruyorlar hangi mezheptensin diye.Ben de onlar için söylüyorum .Neden mi onlar bir mezhebe ait olma duygusuyla yaşıyorlar ve bu yüzden birlik olamıyorlar ayrılıyorlar.
Artık sorularına soruyla cevap veriyorum.
Dini önderimizin bir mezhebi var mıydı.Yok diyorlar o halde ben neden ondan sonra gelenlerin ayrıma sürüklediği ve kitabımız da ki da ki ibadetleri değiştirdikleri bir mezhebe üye olayım.
Bana karşılıksız yaptığınız bir ibadet söyleyin diyorum .Sayıyorlar sayıyorlar ya da susup bulamıyorlar.
Ben de söyledikleri ibadetler arka planda beklentilerini sıralıyorum... cennet örnek.
Oysa tek kelimelik bir cevap
İnsan olmak tüm dinlerin verdiği temiz insan olmak.Bu sadece çevreye zarar vermek değil.Kendine ruhuna verdiğin zarar.
Namaz bir ibadet.Enerji ile uğraşanlar bilir .Su arınmadır yoksa toprak önerilir oda bir topraklanma.Topraklanma vücudu ve yaşam enerjisini negatiften arındırmaktır. Araştırıldığı zaman aslın da tüm insanlara gelen bilgiler onun arınması kendi öz benliğindeki saf enerjiyle beslenmesi.
Cennet beklentisindeyiz .dur derim ben burada hangi cennet biz neredeyiz.Dünya zaten cennet.
dünyanın sonun alametlerine bakın bina ve zina çoğalınca ...
Çevrenize bak bunlar insanlığı yok etmiyor mu.Kimse kimseyi tanımaz olmuş.Daha iyisine sahip olmak için hem benliğini hem bedenin yok eder olmuş.
Benden ve cinsellik çok güzel bir şey .İnsana verilen bir armağan üremek çoğalmak.Ama sadece bu değil .Beden ve ruh enerjisi diğer insanla birleşir bir paylaşım yapar.Bu aslın da çok kutsaldır.
Beden bir emanet ruhsa mucizedir.Bir başkasının ve kendi duygularına o güzelliği vermeden birleşmek sadece kendini yok etmektir.Uyanan insanlar var ,hani enerji uzmanları falan. Ben burada kimseyi hedef almıyorum ve zan altın da bırakmıyorum tüm bu yazdıklarım genel ve benim yaşadığım ve yaptığım hatalardan irdeleyerek çıktığım sonuçlardır . kimseyi bağlamaz bana özeldir...
Kendi bedenini ve duygularına değer vermeden yaşanırsa bu kendine ihanettir.
Şimdi bir adım cennet ya da cehenneme .Bunları yazdığımı okuyunca bana sen cehenneme diyenler olacaktır.
Ne önemi var eğer bana bahşedilen güzel beden , din ,yaşam,dünya hepsi zaten cennet , bunu anlamadan ve bana verilen akılla birleştirmeden.O şah damarımdan yakın olanla bütünleşmeden.
Bura da bir deneyim deyim ,tekamül kayığı bu dünya da ilerliyorsa.Ben ben olmakla sorumluyum.Onu şah damarımda bulmakla ve onunla yaşamakla.Bunu kimse göremez onların istediği gibi olursam bu hem ona hem kendime ihanettir.
Beni yarattığı için ,bana bu deneyimi verdiği için , bana her şey den yakın olduğu için,o huzurla yaşama devam etmemi sağlamasından gayrı ne isterim.
Onun aşkıyla her şey güzel. Örnek ve üstün insanlar gönderildi.Eğer ben onların verdiklerini özüyle almaya çalışıyorsam onları seviyorum dur.
Birine zarar verdiğimde içim yanıyorsa.Yaptığım hatalarda yolumu bulup tövbem varsa. İnsanlara sadece görünen değil düşüncem ve varlığımla da zarar vermemek için çabalıyor isem .Kendi mi anlamaya çabalıyor isem. Gerisi huzur.Onunla arama kimseyi sokmam.Ondan başkasına eğilmem.İşte Yelda m bu benim sana bu günkü algım dan bir parça ,ilerde daha farklı düşünecek başka boyutta olacaksın.Okuduğun da nereden nereye geldiğini fark edeceksin .İşte bu bu yüzden yazılmıştır.
Cennette sen cehennemde yaratansa sana senden yakın .Kimseye sorma ,sus ve ona sor .
Dünyevi yalnız ya da fakirlik , bunların yoksunluğundan iyidir.Ruhum seni seviyorum
Yazım da özellikle bize önder gönderilen yüce insanlara ve kitaplara isim koymadım. koymadım ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.