- 581 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
💙 AŞKTAN SEVGİYE 💙
Aşkı diledim Allah’tan bana aşkı verdi. Öyle bir aşk ki doyamadım. Bir sarhoşluk anında seni isterim dedim sadece seni. O gün anladım hamdım, piştim, yandım sözünün manasını.
Beşere duyulan ve aşk zannettiğimiz aslında arzuymuş ham olan ve bedende kalanmış. Pişmekmiş aşkın manası beşerle ilahi olan aşkın arasında bir yerlerde gezer dururmuş meğer insan. Yanmak kabul edip varı yoğu sevgiliyle bir etmekmiş her şeyi.
Bu noktada ikiye bölünüyor aşk, bir gibi görünsede. Kendini gaybetme noktası burası, aşkın ( A ) sı belkide. Bu noktada insan öyle bağlanır ki yare onsuz nefes alamaz, nefes aldırmazda.Bu yüzden ikiye düşer. Aşık kavuşamazsa aşkına ya nefret eder aşkı ölçüsünde, ( çünkü nefsi ağır basar ) ya da ilahi sevgiye döner yüzünü. Nefret eden aşkın cehenneminde yanar durur, bu yüzden ağızından sürekli ateş saçar.
İlahi sevgiye dönense bambaşka bir dünyaya açar gözlerini. ( Ş ) dir bu nokta... Dil gerekmez burda sevgiliyle gönülden konuşur ve mutlaka alır cevabını. Rüzgarla, ateşle yada suyla gelir cevap ama mutlaka gelir ve belli eder kendini okumasını bilene.
( K ) ye gelice gönülle bir olur sevgili gönülde onun ismi yoktur, o gönlün kendisi olmuş, sevgilinin rengine boyanmıştır. Her insanda sevgili vardır artık. Haber beklenmez, gereken durumlarda kendiliğinden gelir haberi. Kendi kendine yaşanmaz sevda kendinden kendine yaşanır.
Bu noktadan sonra aşk aşılır, adı sevgi olmuştur. Sevgili yakmaz artık ismi cismi yoktur. Sevdası vardır, en ateşli anlarda semadan bir nur iner narı söndürür ve insanın beden ısısı 40 derece olsa da içi tir tir titrer. Sebebi aşk yerden ( magmadan ), sevgi semadandır.
🌹Seni seviyorum sevgilim, aşkta son halimsin.🌹Gönlümde teksin aleme saçılımış rengin herkeste sen varsın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.