- 506 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-20
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-20
Ekim ayında bir bayram sabahı 2. Gün (Pazar)
Ben çok özel bir erkeğim.
Yazının başlığındaki bayram sabahına pek itibar etmeyin. Çünkü yazı tam günü kapsamaktadır.
Gece geç vakit yatmama rağmen yine düşündüğümden çok erken uyandım. Dön sağa, dön sola ancak saat dokuza kadar dayanabildim ve yataktan kalktım. Birazcık etrafı topladım kahvaltı derken öğleni buldum. Atalarımız ne demiş, tilkinin dönüp dolaştıktan sonra döneceği yer kürkçü dükkânıdır. Benimde öyle oldu. Öğleden sonra dükkânı açtım. Birkaç saat sonra kapatıp eve döndüm. Akşam yemeğimi hazırlarken kapı çalındı. Pek umutlu olmamakla beraber kapıyı açtığımda sevdiğim kadın karşımdaydı. Bu benim için piyangodan çıkmış en büyük ödül gibi bir şeydi. Sarıldım, bir daha sarılamayacakmış gibi sarıldım. Kokusunu içime çekerken, akşamdan sabaha kadar içip üzüntüden değil, mutluluktan sarhoş olmuş bir adam gibiydim. Yasemin’in o nefis kadınsı kokusu her kadında olmayan çok ender bir kokudur ve ben o kokuyu içine çekebilen çok şanslı bir erkeğim. Bir kadın beni özel hissettirebiliyorsa ben o kadın için gerektiği yerde canımı veririm. Çünkü ben çok özel bir erkeğim.
Ekim Ayında bir bayram sabahı Bayramın Diğer günler 3 ve 4. gün
Bu gün bayramın son günüydü, çok umutluydum geleceğinden. Öyle söylemişti dün akşam’’sen gelme yarın akşam ben gelirim. Dediğim gibi ama gelmedi. Ve ben yavaş, yavaş umutlarımı yitiriyorum. Biliyorum bundan sonra gelmelerin azalacak. Ve bir gün hiç gelmeyeceksin. Ama ben hep gelecekmişsin umuduyla yaşayacağım. Kapının her çalışınca kalp atışlarım değişecek. Ama işte bu amaların sonu hiç gelmeyecek. Ve ben Yasemin’siz bir dünyanın bir parçası olarak kalacağım. Sana şiirler yazacağım bilmeyeceksin sana yazdığımı.
Gözlerinin mavisinde
Gözlerinin mavisinde atıyor kalbim
Adın bana yazılı değil ama
Bakışlarına kahır yazıyor kalbim.
Bana sitemkâr olma
Can-ı cihan güzelim
Elimde değil, ,her an
Seni arıyor yüreğim.
Tuğrul Ahmet Pekel/ Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.