Bilemedim....
Bugün günlerden başım duman derdim nedir bilemedim hala kendimlemi kavgam yoksa hayat mı yordu beni yada insanlar mı bilemedim....
Bir insan bu kadar kendine kötülük etmez sanırım. Bir insan bu kadar aciz koyar mı kendini hayat yolunda çok iyimiyim yoksa iyiliğe bürünmüş kötü insanlardan mıyım bilemedim....
Bilemedim yine kendimi bulamadım. Neydi beni bu hale sokan durum. Daha yaşın genç ne derdin var da böylesin diyenlere sessiz kalıyorum bilemedim....
Sanki geceler bana yasakmış gibi hislerim kör noktada bekliyor. Çokmu duygusalım yada çok mu acizim bilemedim...
Yine şarkı kulağımda yine ben yazar oldum. İmla yok kural yok hayata sövermişsenize nedir bende ki bu isteksiz hal neden ben diye sorarım kendime bilemedim....
Bilemedim yine sabah oluyor yine ben geceyi uyumak yerine sanki güneşi bekliyorum. Nedeni bilemedim....
Yine benim kuruntularım niye geldi ve yazdırıyor bana yine kendimi işe yaramaz hissettiğim günlerdeyim nedendir bilemedim....
Ben kendimi bilemedim yine hüzün kapladı içimi... Bilemedim....
Bilemedim içimi saran bu duyguyu bilemedim belki insan gibi insan olmayı belki vicdanımı kurcalayanları bilemedim....
Ama tek bildiğim bilemediğim günlerden bugün ve ben kendimi bilemedim.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.