Kenan SAYIN, Ne Dedi..!3
50- ) Yok ise ahde vefan geçmişe,
Değsin istersen başın göğe,
Halk sormazsa da,
Hak, sorar hesabını,
Vakti zamanı gelince.! Kenan SAYIN.
51- ) Ham maddesi akıl dandır,
İşlenmesi zeka dandır,
İfadesi kelam dandır,
Ettiğin kelam adamlığın dandır..!
(Kenan SAYIN)
52- ) Doymaz doymaz saldırır dünyalığa,
Sanki hiç girmeyecekmiş gibi mezara,
Helal-haram bilmez saldırır kuduz köpek gibi,
Şükür bilmez kanaat bilmez,
Yemiş sanki bokun pekini.!
53- ) Nurani yüzler vardır... Cennet den süzülen ışık hüzmesi gibi, konuşmazsa da huzur verir cemali,(yüzü) seyretmesi huzur pınarı misali akar yüreğe zemzem serinliği gibi... duygular iletişime geçer sözler gereksiz gibi... bir de yüzler vardır ki büzüşmüş eşşek götü gibi... döktürse de sana elli bin Ansiklopedi... ne tesiri olur ki..!
54- ) Hak’kı, olanı haksızlıkla veriyorsa o düzen kahrola..! Kenan SAYIN
55- ) Tavrınızla işinizle davranışınızla kul nezdinde itibar görmüyorsanız...! bilin ki siz doğru yoldasınız...
56- ) Özünde "Dürüstlük" yok ise.... Dini- İnancı ne olursa olsun.. o sadece ve sadece PİSLİKTİR...!
57- ) Tüccar olmak için her hangi bir meziyete gerek yok..! sadece "AHLAKLI" ol yeter...!
58- ) Dünya malın vardır,
Anlarsın ki bir gün ne büyük yalandır,
Tutunursun evladına heyhat ki,
O koskoca bir yalandır.. (Kenan SAYIN)
58- ) Ahmak "horoz" Güneşin doğuşunu. Ötüşünün kerameti sanır..! (Kenan SAYIN)
59- ) "Hayatı değil, Hayatı olanı ciddiye alırım"
60- ) Bazen iyinin vereceği "zararı"..Kötü hayal dahi edemez..! (Kenan SAYIN)
61- ) En büyük "hain" evelin de "dost du"...
62- ) Bir gün, karanlığın, bağnazlığın, yobazlığın, ayırımcılığın, kayrımcılığın, olmadığı yerde buluşacağız...( Kenan SAYIN)
63- ) Varsa nasibinde gelir İran dan Hindistan dan, yoksa nasibinde hayır gelmez ahırdaki mal dan. (Kenan SAYIN)
64- ) "Kimsesizin kimsesi olma konusunda her hangi bir çaban yok ise,
Kimsesizliğin de, kimsen olacak kimselerin yokluğuna yanarsın..!"
(Kenan SAYIN)
65- ) ALLAH sadece ve sadece "özgür" bireyden Kulluk (ibadet) ister.. bu demektir ki.. ALLAH özgür kulunu sever..! Kenan Sayin.
66- ) Geldim,;
Dünya ya, tutundum hayata,
Baktım sağıma hüsran,
Döndüm soluma şeytan,
Niyetim her ne ise,
Sen onu nasip et ilahi Yaradan..! (Kenan SAYIN)
67- ) Müslümanım diyen bir insan safın da, Müslüman kardeşi için yer açma gayret ve çabasın da olmasa,
ALLAH da o.: Müslüman için cennet kapısını açma, Lütfunda bulunmaz.. (Kenan SAYIN)
68- ) Zerre kadar fayda olmaz kimseden sana,
Vaktaki yoksa çaban sen için senden yana..
Düşün ki.:
Kimse kimseyle girmez asla aynı mezara,,
(Kenan SAYIN)
69- ) Kime denir..: Deyyus..! Kime denir ? Bir taraftan Milyon Dolarlık arabaya biner., öte yanda işçisine aylarca Maaş ödemez...
70- ) Bok kadar verimli olmadan dolaşan insan kılıklılar istilasındayız...
71- ) Hayatınızdaki zorluklar için sızlanırsanız, Daha kötü durumda olanlara haksızlık edersiniz...!
Sızlanmak zorlukları hiç bir zaman bertaraf etmez,
Oysa sabır ederseniz gayretinizle sızlandığınız zorlukların üstesinden gelirsiniz, ve işte o zaman kendinizle iftihar edersiniz...
ve bu hazzı bir defa yaşadınız mı "Dünya ya" yeniden gelmek istersiniz...
(Kenan SAYIN)
72- ) Hayatınız da olmasını istediğiniz,.;
Güzelliğin...!
Bedeli..;
Bazen, "hasretdir"
Bazen, "külfetdir"
Bazen de "nimetdir"
Ama mutlak bir bedel ödenir... (Kenan SAYIN)
73- ) Dalgalar kayalara çarpa-çarpa sakinleşir,
İnsanlar sorunlarla boğuşa-boğuşa Abid’leşir..(Kenan SAYIN)
74- ) İlahi ya Rab’bim..:
Hakkımda ve sevdiklerim hakkında ve tüm inanalar hakkında olumlu gelişmeler şüphesiz ki senin iznin ve rızan dahilindedir...!
ve biliyorum ve de inanıyorum ki yüce Rab’bim...:
Hakkımda ve sevdiklerim hakkında ve tüm inananlar hakkında gelişebilecek her türlü olumsuzluk da yine senin iznin iledir...hal böyleyken Nefsime zor gelecek bu durumda da senin Rızanı diliyorum...(amin)
75- ) insan için en güzel "amel" kendi maişetini (geçimini) temin etmenin yanında çevresindeki ihtiyaç sahipleri içinde bir şeyler yapabilmesinden daha özel ve daha güzel hiç bir şey yoktur...! (Kenan SAYIN)
76- ) Her koyun kendi "memesinden" sağılır..! (Kenan SAYIN)
77- ) Netice de "eşitiz",
Ölüme aynı mesafedeyiz...! (Kenan SAYIN)
78- ) Bir iş adamı (tüccar) Kendi kazanacağını düşündüğü kadar karşısındaki muhattab ının da kazancını düşünmek durumundadır,! eğer düşünmüyor ise o kişi asla iş adamı(tüccar) değildir...! olsa olsa "çakaldır"..! (Kenan SAYIN)
79- ) eğer "pırlanta" bir kolye, sıradan bir bakkal da satılıyorsa..! ya "pırlanta da" ibnelik var ya da bakkal da..! KESİN OLAN O Kİ BİR İBNELİK VAR ORTADA...
80- ) Verdiğin "zekat" miktarı,
Sahip olduğun "zeka" seviyesinin ifadesidir..!
81- ) İman’da ki sadakatin oranı,
Verilen sadaka miktarı ile eş değerdedir...!
82- ) Cahilin "pişkinliği" Cahilliğinin "Berat’ıdır"..!
Alimin "pişkinliği" Rezilliğinin "Berat’ıdır"..!
83- ) Şuursuz bir "müslüman’ın" İSLAM’a zararı, Kafirin kafirliğin den daha fazla..! (Kenan SAYIN)
84- ) Yasaları önemsemeyen "alçakların"..! Yönettiği Ülke de, Onurlu Namuslu Şerefli Birey Bekleme...! (Kenan SAYIN)
85- ) Kalp de ki cevheri işler zihnin,
Zihninde ki düşünceyi ifade eder dilin, Kenan SAYIN.
86- ) Çalan çalana, çırpan çırpına, sıçan sıçana, tasası kalır derdi "vatan" olana...! Kenan SAYIN.
87- ) Sabırlı olmalı çok sabırlı, taşıyabilmek için hayatı,.. ve de hayata anlam katanları...! Kenan SAYIN
88- ) Yüreğinde "vatan" Aşk’ı yanan,
Derdi "Millet" sevdası olan,
Olsa da dağ başın da "Çoban"
Dilimde vardır onun için "Duam",
Benim için budur "Kutsal" olan...! Kenan SAYIN
89- ) Her insan BİLİNMEK,
Her insan BEĞENİLMEK,
Her insan BENİMSENMEK, ister.
ama irdeleyerek öğrenemezsin...
özgürlük sınırlarını zorlayamazsın,
saygı duvarını ihlal edemezsin,
Bireye saygı yaradan’a saygıdır... Kenan SAYIN.
90- ) Yelkenlerin hazır olmalı, Ne zaman eseceği belli olmayan Rüzgar’a..!
91- ) Aklı selim olmak..!
Sayısını bilemediğimiz,;
Tahmin dahi edemediğimiz kadar "galaxsi’nin" yaratıcısı kudret sahibi ALLAH’ın varlığını bilmek,
bildiğini düşünmek düşündüğünü idrak edebilmek’tir...
Kenan SAYIN.
92- ) Sadece.: Hak dağıtmakla insanları kısa vadede belki mutlu edebilirsin, ama o insanların hukukunu koruyucu sistemi oluşturmaz san beyhude zırvalarsın.! Kenan SAYIN.
93 -) Gerçek olan şu ki.:
Topum’sal barışı temin etmenin ve sürdürülebilir refahı artırmanın yolu. sadece ve sadece.. Tarafsız ve bağımsız hukuku tesis etmekten geçer... Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.