OYNATILAN OYUNLAR
Bu kış çetin olacak gibime geliyor, her yer sisli puslu olacak.
Belki yıllardan beri yaşanmış olan bir kışı tekrardan canlanı verir.
kim bilir; kimileri azığını toplamış kimileri de hazırlıksız yakalanmış.
en uc noktalara ulaşmak istiyenler çoktan ulaşmış.
bir kargaşa bir telaş, insanlık namınadır bu savaş.
en üst düzeydir yaptırılan bu telaş.
soğuk betonlara uzamış tanımayan bedenler evet evet kesin öyledir.
nazik bedeni tanımaz hale gelmiş belliki çetin soğuğa hazırlıksız yakanmış belkide isteksizce dışarda kalmış. ama; şu bir gerçektir ki an be an ölüme mahkum bırakılmış.
Acaba; ülkemdeki bu soğuk dönem, başka ülkeleride etki altına bırakır mı yada etki ettirir mi?
emin olunuz ki; ateş düştüğü yeri yakar değil, çepeçevre komşusunuda yakar.
büyük alevlere maruz kalmış ve savunmasız bir ülkedir ülkem.
kim bilir belki sonu gelmez kıyamete kadar.
hey haat hey haat diye bağırmamak elde değil, bu utanç verici oyuna körü körüne kanmak içler acısı.
ey ülkem üzerine oyun oynamak isteyen zavalılar?Babanıza o kadar güvenmeyiniz beklemediğiniz yerden çıkıverir imam mehdi.
karnım tok sırtım pek diye gururlanma, nice ebu cehiller, firavunlar ve nemrutlar öyle
dedi.
sonuç:iki metrelik bir mezar, yılanlar, çiyanlar ve nice ezalar.
ALLAH vaad etmişse pak nurunu
elbet bozulur bu oyunun sonu.
hüseyn/şehid
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.