YORUMLAR
Evet bu lahana ,turşu Akape mucizesi.
selamla
Küçük çocukları korumak için bu tür muzır neşriyattan,görsel,işitsel vs.kanuni dayanaklar hazırlanmakla birlikte ekranlarda,medyada alttan alta verilen mesajlar,cesaretlendirici,masum ambalajlar içinde sunulan içeriği masumiyetten uzak düşen programlar,diziler,filmler....Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu durumları...insan haklarını savunan gelişmiş dünya ülkelerinin ürettiği silahları satmak için gözünü kırpmadan harcadığı insan değeri olmayan insanlar gibi...samimi değiliz bu konuda kimse kusura bakmasın ruhumuz şeytanla anlaşma isteği içindeyken akıl ve sağduyuyla hareket etmekten yoksunuz...pek hoş bir ironi değil yaşanagelen ama öyle...
İlk fıkra da gazetecinin diğer Arap köyünde değişim olduğunu zannetmesi anlamsız bence. Bir çapanoğlu olduğu az çok belli. Nesiller geçecekte belki.
İkinci fıkra da adam konu belirlerken valla bilmem ki şeklinde söze girdiğinde kaybetmiş bence. Fakat kadının da defansı sağlam neme lazım.
Üçüncü fıkrada biraz da şark usulü uyanıklık kol geziyor. Hepsi birbirinden kurnaz ama cin olmadan adam çarpma formatında.
İlgiyle okudum hocam, teşekkürler. Yüreğiniz solmasın, kaleminiz daim olsun dilerim.
Sevgili Kemal.
Türkiyenin seksüel bir yozlaşmanın içinde olduğu konusunda yerden göğe haklısın. Artık işi su damacanasına kadar götürenler var. Aramızda dolaşıyorlar. O köçek oynatma konusunda da çok haklısın. Ben oldum olası sinir olurum. Bir İzmir'in harmandalısına bak, bir de Kastamonu'nun köçek geleneğine...
Fıkralara gelince: İlk fıkraya bittim. Ötekileri biliyordum zaten.
Keyifle okunan bir yazı olmuş. Zevkle okudum.
Selam ve sevgilerimle.