NASIL AŞK LAN BU...
15 yaşında bi kız ile 18 yaşında bi erkek .
Hepimiz ya yaşamış ya da tanık olmuşuzdur. Eğer arkadaş çevreniz karşı cinsle bi birliktelik yaşıyor ve siz yalnızsanız sizi biriyle tanıştırma muhabbetleri-fasılları.
M. ile Y. nin de tanışma fasılları da öyle olmuştu, arkadaş aracılığı ile. Tanışma faslından sonra hemen başlamıştı, aşk dolu sözler, geceyi gündüz eden mesajlar, gezmeler, “seni seviyorum, sensiz yapamam, sen benim herşeyimsin” gibi aşk’a dair cümleler…
Peki nasıl oluyor da iki gün içinde bunca güzel ve ciddi cümleler sarf edilebilir? İki gün önce tanıştığı bi insan nasıl olurda hemen “herşeyi” olabilir? Aşk bu kadar basit bişey mi?
Eğer aşk gerçekten iki günlük bi olaysa “Ferhat ile Şirin, Aslı ile Kerem, Leyla ile Mecnun” ne yaşadı?
15 yaşında bi kız nasıl olurda iki gün içinde “uğruna ölebileceğim” ve “eş ruhum” diyebileceği duruma gelir?
M. ile Y. nin tanışmasının üstünden beş gün geçmişti. Y. artık bu ilişkiyi sonuna kadar (cinsellik-birliktelik) yaşamak istediğini dile getirdi. M. İse daha buna hazır olmadığını ilk kez bunu yaşayacağından dolayı korktuğunu söyledi…
Y. arkadaşları ile bi araya geldiği bi gün arkadaşlarının
- Nasıl gidiyor? sorusu üzerine,
Y. M. ile birlikte olmak istediğini ve onun bundan korktuğunu dile getirdi. Bunun üzerine arkadaşları gülme başladılar.
Arkadaşlarından biri,
- Oğlum neyinden korkuyor sen kaçıncı olacaksın Allah bilir, biz seni onla o yüzden tanıştırdık keyfine bak.
Y.
- Biliyorum ama bunu yüzüne söylemek istemedim.
Arkadaşlarından biri,
- Haftaya bizim ev boş iki gün sana evi verebilirim.
Y.
- Tamam olur.
Y. hemen telefona sarıldı ve mesajla haftaya birlikte kalacaklarını yazdı. M. Biraz çekingen bi cevapla kabul ettiğini yazdı. Ve günler sonra Y. nin beklediği gün gelmişti. Y. babasından aldığı arabayla M. nin evinin bulunduğu sokağın sonunda bekliyordu. Şimdi tek sorun vardı. M. evden nasıl çıkacak ve nasıl iki gün dışarda kalacaktı. M. bunu çok klasik bi yöntemle çözmüştü. En samimi arkadaşını (kankasını) çağırmıştı ve iki gün onlarda kalacağını söylemişti. Y. geldiğini bildiren bi mesaj attıktan on onbeş dakika sonra M. ile arkadaşı Y. nin yanına geldi. İki üç sokak ötede oturan arkadaş evine bırakıldıktan sonra M. eve gitmeden önce bişeyler içmek istediğini söyledi. Fakat yaşı küçük olduğundan bara giremiyordu. Y. bi büfeye gidip bi kaç bira-cips-kola-çerez aldı. Yarım saat kadar suren bi yoldan sonra birlikte kalacakları eve gelmişlerdi. M. kapıdan girer girmez Y. nin boynuna sarılıp dudaklarına sımsıkı bi öpücük kondurdu. Ve “seni çok seviyorum” dedi. Y. sadece tebessüm etmekle yetindi ve salona gidip yanında getirdiği poşeti açıp ortam masasını hazırladı, ışıkları kapattı ve salonda bulunan mumları yaktı. M. bi bira açtı bi yudum aldı ve Y. e uzatıp “beni içinde hapset” dedi. Y. nin yüzünde bi tebessüm “büyük bi zevkle” dedi.
Mersin 2009… devam edecek