- 580 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bal əhvalatı
Bal əhvalatı
Qapı döyüldü...
Ana qapı döyülür?
Soruş kimdi sonra aç.
Kimdi?
Ay ana qoca kisidi nesə satır.
Dayan mən özüm gəlirəm.
Nədi belə satdığın dayı?
Qızım baldı.Vallah təmiz baldı.Ucuzdu 15 manatadır.
Ay dayı 15 manata?
Qızım bahadı? Sənə 10 manata verərəm.
Bu dəfə öz özümə danışmalı oldum..Necə yəni 10 manata?10 mantda bal olar?Bir kişiyə baxdım bir bala.Nə deyəcəyimi bilmədim.
Dayı olar balın dadına baxım?
Bax ay qızım bax.Vallah təmiz baldı.Pul lazımdı deyə təcili satıram .Həmdə bax əlimdə elə qalan bir bankadı.
Mən balın dadına baxdım.Baldan başqa nə desən dad gəlirdi.Nə edim deyə düşündüm.Dayıda durmadan balı tərif edirdi.Mən pul gətirmək üçün qayıtdım geri.10 mantı götürüb gəldim.Həm balı həmdə pulu uzatdım dayıya.Dedim ki,dayı bu bal deyil amma mən sizə 10 mantı verirəm.Balıda aparın evə.
Elə bunu anam demişdi ki,dayının gözündən yaş gəldi.Məndə maraqla baxırdım nə olcaq deyə.
A qızım mənə su ver 1 stekan
Ay dayı sizə nə oldu?Anam soruşdu.
Mən qaça-qaça su gətirməyə getdim.Dayı suyu içdi və dedi:
Bala bilirəm sən bildin ki o bal deyil.Mənə özün heç nə dedmdin.Bala bu mürebbe suyu idi.Yoldasim çox xəstədi.Dərman almağa pulum olmadığından dilənədə bilmərəm.10 adam tanımasada 5 adam məni tanıyır.məcbur qalıb dondurmada olan Mürəbbə suyunu bal adına satmağa başladım....Bala verdiyin bu pulu halal elə..Yoldaşıma dərman alcam...Siz mənim yoldaşımı qurtardınız...
Halal xoşun olsun dayı.Anam dedi.Elə heyyyyy bu bal əhvalatı düşüdük durduq.....
Xəyalə Dəniz
YORUMLAR
İnsanlar hep iyi olsa.
Sevseler birbirlerini
Sevgiden karşılık beklemeseler.
Yardımlaşsalar...
Hiç böyle hiylelere başvurur muydu bu adam...
Çok anlamlı bir öyküydü Hayale Kızım. Kutluyorum...