- 724 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gel vatandaş geeel
Gel vatandaş geeeel, batan geminin malları bunlar…
Bir değil, iki değil, üç değil, dört hiç değil, tam beş tane birbirinden eşsiz benzetme, üstüne size özel isterseniz üç tane, isterseniz beş tane betimleme, siz değerli okuyucularımıza hepsi ama hepsi bedava.
Üstelik ikinci kez okumalarda üstüne hiçbir faiz, vade farkı yapmaksızın tüm kredi kartlarına tam 3 değil, 5 değil, 8 değil, 10 hiç değil, tam tamına 12 taksitli gülümseme ile ödeyebilirsiniz.
Tabi ki kredi kartına gülümseme nasıl yüklersiniz, ya da hangi bankadan ödemelerinizi gülümseme ile yapabileceğiniz bir kredi kartı alırsınız orasını ben bilemem. Benim bildiğim kâğıt banknotlar üzerinde yüz ve iki yüz yazanlar. Elli yazanlar hiç cezp etmiyor gerçeği isterseniz ve elini veren kolunu kaptırıyor sanki!
(Bu yazının bundan sonraki bölümü birim ücret çarpı 5(beş) ile hesaplanacaktır)
Tek kişilik evlerin balkonlarından bakarken insanlar insanlara, birileri çıkar hepsinin üstüne ve hımm;
D blok 57 / A yağmurlu havada perdeleri kapattığına göre;
a-) (bu şık içeriği gizli)
b-) (bu şık içeriği çok gizli)
c-) (bu şık içeriği çok daha gizli)
d-) (bu şık içeriği hepsinden çok daha gizli)
e-) Akşam oldu sanmıştır
hımm, cevap veriyorum; bu cevap içeriği çok edepsizce ve argo kelimelerle dolu olduğundan ve içerik olarak yediden yetmişinize hitap ettiğinden çok ama çok daha çoook gizli :))
Ağlanacak halimize gülüyoruz çünkü demokrasinin, insan hakları ve özgürlüğünün zerresi olmayan ülkemizde basına ve insanların haber alma özgürlüğüne, adı mahkeme ve kanun ve kural adı altında bir darbe daha indirilmiştir.
Çünkü; halk galyana gelecek kadar akılsız
Çünkü; halk bir kukla olacak kadar dirençsiz ve fikirsiz
Çünkü; halk güdülen bir koyun sürüsünden farksız
Çünkü; halkın fikri istekleri ve arzuları asla yerine getirilmeyecek kadar köleleştirilmişliğinden efendiğili tatmamalı…
…
Bahane= deliller kararmasın.
Ya da nazar değmesin inancından yola çıkarak bahane üretilmesi olarak düşünüp hakkı haklıya dağıtacak hak mekanizmasının ufacık ama minicik bir işgüzarlığı.
Bu masal da burada biter ve ücretimi ödemeyen hiç kimse düşünce ve fikir özgürlüğümü aştığım konusunda beni dava edemez. Ki tüketici hakları kanunu der ki; 7 gün içerisinde kayıtsız şartsız ürünü geri iade edebilirsiniz.
Üretim izni mi?
En az üç çocuk :))
YORUMLAR
Demokrasi denen şey nedir?
Düşünce yetisi olmayan ve bu yetiyi kullanmayan, kullanmak istemeyenlerin; bulunduğu topluma egemen olması demekse evet ülkemizde demokrasi var hemde üüüüü
İnsan hakları ve özgürlük ne demek?
Toplum düzenini bozmak,yolsuzluk, hırsızlık, haksızlık yapmak, güçlülerin güçsüzlere zulm etmesi mi? haksızların haklı, haklıların haksız çıkarıldığı bir düzen mi? eğer öyle ise bunlarda ülkemde var.
Kutlarım..Saygı ve Selamlarımla...