YORUMLAR
Düşlerimi sensiz gecelerin sabahına asıyorum ve gecenin karanlığında sessiz bir çığlık oluyorum.
Sensizliğin acılarını kabuslarıma asıyorum ve bitmek bilmeyen gecelerde sessiz bir çığlık oluyorum.
Ve ben susuyorum…
Susarız çoğu kez yüreğimizdeki yangınlarla ya da susmaktan başka yol kalmamıştır bize.Susmak anlatır çoğu kez söylenmesi gerekenleri,dil susar, ya yürek, işte tıpkı sizin yazınızdaki gibi çağlar.İçinde çok ben olan bir yazıydı.Susup gideyim ben günümün yazısını tekrar okuyayım.
Sevgi ve selâmlarımla....
Aşk acısımı,aşk yarasımı…Bendeki sensizlik acısı…Nasıl bir hastalık bu sevdiğim hadi anlat bana.Sadece gözlerime bakarak ellerimi tutarak anlat sevdiğim.Son zamanların kabusları bunlar bir gün mutlaka bitecek bu kabuslar.
Sensizliğin acılarını kabuslarıma asıyorum ve bitmek bilmeyen gecelerde sessiz bir çığlık oluyorum.
Ve ben susuyorum…
********************************
Susmak en büyük erdemdir kimi zaman hani söylenecek sözler bitmiştir çoktan ya da söylesende faydası olmaz bilirsin.Kaç geceyi yakarsın umutsuzluğunda ve kaç geceyi karşılarsın yalnızlığınla işte böyledir taşınması ağır sevda...
Canım arkadaşım ben biliyorum zaten yüreğin güzel kelamın güzel tebrikler ruhuna tebrikler kalemine sevgilerimle NeNa (kankalıkta başka birşey işte :=) )