- 609 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİYE DAİR
Bir anda herşeyden vazgeçip,yüreğine tüm sınırları koymuşken;öylesine acımasız ve hoyratça prangalamış yüreğini,gömmüştü duygularını dipsiz kuyulara,bir daha çıkmamacasına............Sevgi bu;o ağırlığa dayanamadı,feryat figan yularındankurtulmuşçasına,yine saldı kendini,bıraktı kadir bilmez,sevmek nedir bilmez kucaklara.... İtiraf etti yenilmişliğini.Bir şans daha tanıdı kendine ve ona.Belki belki bu sefer zafer benden yana olur dedi.Attı güvercin tedirginliğini üzerinden.Koca bir yük kalkmıştı sanki omuzlarından.Hayata yeniden merhaba diyebilmek yeniden becerebilmek ağız dolusu gülmeyi.Ne güzel duygulardı.Canına can katmış,gözlerindeki ferler yeniden ışıldamıştı.Bir daha aynalarla barıştı benliği.Demek ki;onun için herşey ama herşey tüm hayatına egemen olan,onu hayata bağlayan,can damarı,ekmeği suyu,uykusu ve ruhu olan sevgiymiş.Ve sevgi tüm acımasızlığıyla bir daha kazandı.Onu darmadağın edercesine....
YORUMLAR
onu darmadağan edercesine.....
riyasız sevgiler her zaman zafer kanazırlar, yenilmişlik olarak değerlendirilmez, sevgiye bırakılan yerde devam etmek demek daha doğru olur. sev(g)i şeffaf ve riyasız, dürüst ve ihanetsiz berrak ve menfaatsizdir. hiç leke götürmez, sarsılmaz bir güven içine örülüdür, o güveni sarsmamak ve onu gözünden çok kormuka gerek, zira bir kez sarsılırsa onarılması çok zordur, her şeyidir insanın sevgi, öz-ün bir parçasıdır, insanın kendi öz benliğinde öürülüdür sevgi, beslediğin sevgi karşılıksız değildir kesinlikle, o da çok ama çok seviyordur, belki de bilinmezliğinde saklı sevdadır, bir insanın bütün hayatına egemen olan sevgi ise, onun yokluğunda hayatı bitme noktasına doğru yelken alır. ve gidişinde bir daha dirilmesi de olanaksız olur, gitmeden ya da gitmesine sebebiyet vermeden önce iyi düşünmek lazım...
sevgiye dair yazdıkların için teşekkür ve tebrikler sevgili amed'in gülü
saygıların en güzeli ve sevgilerin en yücesi senin olsun...
ararat04 tarafından 6/10/2008 10:09:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
onu darmadağan edercesine.....
amedin gülü tarafından 6/10/2008 10:05:07 PM zamanında düzenlenmiştir.