- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
‘ASMAK KESMEK KELLE UÇURMAK’ DEDİLER. İNSANLIĞI YEDİ BİTİRDİLER.
‘Neden yapmak yerine yıkmayı tercih eder insanoğlu?’ Diye başlamak istiyorum söze.. Hangi güç ilahi adaletten daha kuvvetlidir ki insanlar hep birbirini öldürme, birbirine kötülük yapma peşinde.
Şu son günlerde içimizi kan ağlatan savaşlardan bahsediyorum. İsrail’in Filistin ve Gazze’yi sürekli bombalamasından ve hiçbir günahı olmayan onca Müslümanı boş yere katletmesinden.. Ne anlıyorlar, ellerine ne geçiyor yada ne geçecek sanıyorlar o kadar insanın canına kıyarken. Hakikaten merak ediyorum. Bir devlet, bir devletin insanları nasıl bu kadar gaddar olabilir.
Aman Allah’ım!
Gazze’de ölü sayısı 2000’leri geçmiş. Filistin’de 1000’i aşmış. Giderek yok ediliyor özellikle ve özellikle Müslüman devletler. Dikkat edin! Dünyanın her yerinde en çok Müslümanlar öldürülüyor ve İslamiyet’e aşırı bir düşmanlık var. Yüzyıllar öncesinden gelen bir İslam düşmanlığı yayılmış durumda dünyada. ‘Ama neden?’ Diye soracaksınız şimdi. Müslümanlığın ilk kabul edilmeye başlandığı ve yayılmaya başladığı zamanlardan beri önce Yahudi ve Hristiyan devletler sonrasında diğer dinden devletler düşman olduğu Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (s.a.v.) ‘e karşı savaş açmışlardır Müslümanlığın yayılmasını önlemek için. Ezelden beridir süregelen İslam düşmanlığını bu düşman devletler gizlice günümüze kadar getirmiştir.
Kim, neden öldürüyor Müslüman, suçsuz günahsız insanları Gazze’de ve Filistin’de derken IŞİD denen bir terörist grup çarpıyor gözüme. Uzun zamandır araştırıyorum da ortaya vahim bir sonuç çıkıyor.
Şöyledir ki;
IŞİD: Irak ve Şam İslam devleti (sözde islam devleti yalnız)! Irak ve Suriye’de Gazze’de ve Filistin’de aktif olan radikal İslamcı grup. Ve IŞİD dünyanın en zengin terörist grubudur. Nerden geliyor bu para bu terörist gruba, hangi devletler destekliyor… İnsanların kafasını kesmesi için kim kaç para maaş veriyor bu adamlara? Salata doğrar gibi insan doğramak hangi din kitabında var? Bunun neresi İslamcılık! İslam ile Müslümanlık ile Kuran-ı Kerim ile zerre alakası olmayan bu örgüt ‘Ya Allah Bismillah Allah’u Ekber’ diyerek adam kesiyor ve bunu ulusal gazeteler, televizyonlar haber yapıyor bizde HALK olarak sadece İZLİYORUZ. Bu mudur? Buymuş!
IŞİD denen, yeryüzüne insan kılığında gönderilmiş Şeytani grubun asıl tanımlaması şöyledir; İslam dini uğruna savaştıklarını iddia eden ve Peygamber Efendimiz’ in sancağını taşıdıklarını söyleyen IŞİD örgütü Kuran-ı Kerim’de yer almayan infazlar gerçekleştiriyor. Kıyamete yakın zamanda yeryüzüne geleceğine inanılan Mehdi’nin askerleri olduğunu iddia eden bu sözde İslamcı grup Kuran’da ALLAH’u Teala ‘ İçinizden birisi haksız yere bir insan öldürürse tüm insanları öldürmüş gibi sayılır’ der iken hangi din kitabına istinaden bu kadar insan katledebilir ve nasıl dinimizi bu şekilde kötüleyebilir benim aklım almıyor doğrusu. Sizin alıyorsa siz söyleyin var mı daha mantıklı bir açıklaması?
Ve; Hz. Muhammed (s.a.v.) efendimiz bundan 1400 yıl evvel IŞİD belasını ümmetine şu şekilde haber vermişti; Abbasoğullarının içinden doğudan ileride siyah sancaklı kişiler çıkacak. Onların önce gelenlerinin ve sonra gelenlerinin işi adam öldürmek olacak. Onlara yardım etmeyin. Allah onlara yardım etmez. Kim onların sancağı altında yürürse yahut bayrağını taşırsa, Allah onu kıyamet günü cehenneme koyar. Gerçekten onlar Allah’ın en şerli yaratıklarıdır. Onlar benden olduklarını iddia edecekler. Dikkat edin, ben onlardan beriyim ve onlar da benden beridir. Onların alameti şudur: Saçlarını uzatırlar ve siyah giyerler. Onları desteklemek için oturmayın. Çarşılarda onlarla alışveriş yapmayın. Onlara yol göstermeyin ve onlara su vermeyin. Çünkü onların haykırdıkları Tekbir, sema ehli’ ni rahatsız etmektedir.”
Uzun lafın kısası; İçimde bir yangın yeri var. Kime ve hangi hükümdarlığa karşı savaştığı belli olmayan, üzerine merakla bir lanet inmesini istediğim bu dinden imandan bahseden sahte İslamcı grubun yok olmasıdır tüm arzum. Öldüren insanlar ölmeyeceklerini mi sanıyorlar. Ya da kainatın sadece bu dünyadan ibaret olduğuna mı inanıyorlar. Ahirette bunun hesabı İsrail’den IŞİD’ dan ve binlerce Müslümanı yeryüzünde katleden tüm toplumdan sorulur sorulmasına ona şüphem yoktur amma bu Dünya’da neden tüm insanlık bu vahşete bu kadar sessiz. Hayırdır? İnsanlık olarak sessiz sinema mı oynanıyor yoksa? Ya da saklambaç mı oynuyoruz ülkede, Müslüman kardeşlerimiz kan ağlarken kayıplarda tüm dünyanın vicdanı böylesine. Bırak bu çocuksu tavırları ve çık ortaya artık İNSANLIK denen duygu! Gazete ve televizyonlardan Dünya’nın kan ağlamasını izlemeyi bırakın. Belgesel değil gördükleriniz. Aksiyon ve savaş filmi hiç değil. Hayatın ta kendisi!
‘’Yapmak insanlara şeref verir. İnanın yıkmayı en şerefsiz insanlarda becerir!’’
Ayşe ERDOĞAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.