- 1133 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL DOSTLARINA
İnsanlar aradıkları zaman her yerde bir şeyler bulmaya muktedirler.
Zaman olur aç kalabilirsin, çok tokta olabilirsin
Zaman olur fakir olabilirsin, çok zenginde olabilirsin
Seni dünyaya getiren muhakkak bir baba ile bir annen vardır
Beraber yaşayabilirsin, hiç tanımamışta olabilirsin.
Akrabaların tabi ki olacaktır
Sana göre iyide olabilirler, çok kötülükte yapmış olabilirler
Onları silip atamasın,
Ne yaparsın ki ne anne ne baba nede akrabalarını seçme şansın yoktur.
Kader çizgisinin içersinde mecbursun dolanıp durmaya
En güzelini bulup en güzelini yaşamaya
FAKAT…….
Gönül dostu bulmak kolay değildir
İşte onu sen seçersin.
Benimde tabi ki zaman zaman gönül dostlarım oldu
Devran döndükçe zaman akıp gittikçe
Yaş kemale erdikçe gönülde hiçbir yerde eğlenmez oldu….
Dostlar bazen en yakın akrabaların danda fazla gönlünde yer tutabiliyorlar. Buna hiçbir zaman şaşmamak gerekir. Ömrümün şu 56 yılında (Ben ne kadar 30 desem de) Akraba bağım olanlara vazifelerimin neler olabileceği ile hareket ediyor fakat diğer zamanlarımı gönül dostlarım ile geçirme arzusu içinde oluyorum.
Bunun da benim en tabi hakkım olduğunu düşünüyorum.
Bazı kişiler var ki hem akraba bağımız olmuş hem de gecen şu yarım asırdan fazla ömrümüzde bize gönül dostu olmuştur. Tabi ki en güzeli bu.
Ben istiyorum ki akrabalarımız veya dostlarımız hiçbir art niyet olmadan bazı menfeatler veya çıkar düşünmeden sevgi ve saygı ile birbirimize yaklaşsak.Her kişinin kusurunu görmesek kusurları kapatıcı hataları affedici olsak.
Sevsek ve sevilsek. Aşık olsak bunu da herkesle paylaşmasını bilsek ……………….
Dostlar çok şeyler mi istiyorum bilmem ki.
Biraz olsun benim dediklerimi hayal etmenizi ve kafanızda ortaya nasıl bir dünya çıkabileceğini düşünün ne olur bunu kendiniz için ve dostlarınız için yapın.
Dostluk dolu günlerde herkese sevgiler ve saygılarımla
İdris ANARAT
YORUMLAR
Evet dost ve arkadaşler kesinlikle akrabaların çok üstündeler böyle olmaları da onlarla diyaloglarımızın uzun yıllara yayılmasına vesile oluyor.Akrabalıkta çıkarlar hep ön plandadır.Helede kıskançlık...ahhh.Ama dost ne verirsen onunla yetinir güzel bir makale.Kaleminize sağlık üstad.