- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEP AMERİKA'NIN OYUNU BUNLAR!
Siyaset. Siyaset. Siyaset…..
Hiç şüphesiz ki tüm dünya insanını birbirine düşüren yeryüzündeki tek kelimedir. Başka da bilmem!
Ne bitmez siyaset, ne bitmez kavgaymış bu arkadaş. Ne kanlar döküldü, nice insanlar öldü hala akıllanamadı gafiller, ruh hastaları, şiddet meraklıları, savaşıp duran, cismi insan ama özünde hangi ismi kondursam bilemediğim cahiller orduları! Nedir derdiniz kardeşim sizin? Bak kardeşim diyorum. İnsan yerine koyuyorum yine de. Bir söyleyin nedir derdiniz de yaşadığınız ülkeye zarar vererek kardeş ülke dediğiniz ‘KOBANİ’ yi koruyor görünüyorsunuz?
Kendi yaşadığınız ülkedeki okulları, hastaneleri, vatandaşın evlerini ateşe vererek, ambulanslara, polis araçlarına, yüzlerce kamu malına ve ülkem insanına zarar vererek mi koruyorsunuz siz kardeş ülke dediğiniz yeri? Bu nasıl bir cahilliktir? Nasıl bir koruma-savunma yöntemidir? Bu nasıl bir ikiyüzlülüktür?
Neden Türkiye’de ki kürtler için Kobani bu kadar önemli? Kobani’de çoğunlukla kürtler yaşadığı için mi? Hayır! Müslümanlar olduğu için mi? Hayır!
Öyle olsa Filistin ve Gazze ateş altındayken de sesi çıkardı şu anda Kobani de Kobani diye bağıran insanların. Türkiye’de ki Müslüman kürtler Filistin ve Gazze’de savaş varken neden bu kadar tepki göstermedi? Onlar Müslüman değil miydi? Kardeşin değil miydi?
Yok arkadaş yok. Dertleri ne Müslümanlık ne kürtler. Ne de kardeşlik! Tüm dertleri Kürdistan olmak ve Ülke içinde ülke uydurma hayalleri! Başka da bir şey değil.
Çünkü KOBANİ; PKK’nın doğduğu ve büyüdüğü yer!
Kobani, Suriye’nin kuzeyinde, kürtlerin yoğun olarak yaşadığı bölge olmakla birlikte Türkiye sınırının tam karşısındadır. Kobani kent merkezi Şanlıurfa’nın Suruç ilçesinin tam karşısına düşüyor. Ve Türkiye’de ki kürtlerin birçoğunun akrabası da Kobani de bulunuyor. Sadece kürtlerin değil, dağdaki PKK üyelerinin en rahat davrandığı ve yarı kürdistan adını verdikleri, bir nevi ana vatanları olduğu için bu kadar önem taşıyor. Hani şu PKK’nın Suriye’de konuşlanan kolu olan PYD var ya, işte onun insiyatifi ile Rojava’da (Cizre,Kobani ve Efrin’den oluşan kürtlerin batı kürdistan dedikleri yer) kurduğu 3 kantondan ortada olan bölgedir Kobani. Bu üç bölgenin tam ortasında bulunduğu için hem PKK hem IŞİD için büyük önem arz etmektedir.
IŞİD şu anda Şanlıurfa’nın ilçesi Akçakale’nin tam karşısında duran bölge olan Carablus ve Gaziantep’in Karkamış ilçesinin karşısında kalan Rakka’yı ele geçirmiş durumda. Kobani’de tam bu üç bölgenin ortasında kalıyor. O yüzden IŞİD Kobani’yi de ele geçirdiğinde kontrol altına aldığı bölgesini genişletecek, bu bölgelerdeki faaliyetleri sırasında kesintisiz bir irtibat kuracak ve daha rahat hareket edecek.
Ve bana göre en önemlisi Türkiye’ye yakın bu bölgeleri ele geçirdiği gibi Kobani’ye de sahip olduğunda Türkiye’ye doğru ilerlemesi daha da kolay olacak. Bu bölge IŞİD’in eline geçerse Türkiye-Suriye arasındaki bir sınır kapısı daha IŞİD’in denetiminde olacak. Çünkü şu anda IŞİD’in ele geçirmiş olduğu bölgelerin çoğu ülkemizin yakınlarında kalıyor.
Git gide etrafımız IŞİD militanları ile sarılıyor. Farkında mısınız? Çocukken çember oluştururduk el ele, ortaya da birini alırdık ya. Türkiye öyle bir çemberin ortasında kalan çocuk gibi şimdi. Etrafımız tam bir çember haline geldiğinde IŞİD bu sefer Türkiye’de ki illere de girmeye başlarsa sınırdan yavaş yavaş, işte o zaman vay halimize.
Şöyle ki; Kobani PKK dan kopar da IŞİD’in eline geçerse PKK’nın can damarı gitmiş olur. Türkiye’de tam bağımsız kürdistan kurmak isteyen ve tüm doğuyu ele geçirmeye çalışan, ülke içinde ülke kurmak isteyen PKK’nın bu hayali çatlama noktasına gelir. KOBANİ’yi kaybederlerse güç kaybedecek olan PKK yanlılarının ülkemizde şu anda devam etmekte olan eylemleri bu sebeptendir.
Anlayacağınız KOBANİ PKK’nın elinde kalsa Türkiye’de PKK aynı güçte kalacak. IŞİD’in eline geçse bu defa da etrafımız IŞİD ile daha kolay sarılacak.
Türkiye PKK ile mücadele ederken birde IŞİD belası çıktı hiç derdimiz yokmuş gibi.
Yapmak istedikleri şu ki; Ya Türkiye ya PKK ile bir olup IŞİD’a karşı güçlenecek; Ya da IŞİD ile savaşmak zorunda kalacak. Nereye bassan aynı pislik. Aynı renkteki bir pisliğin farklı tonları gibi aynı PKK, PYG, IŞİD… vs vs vs...
Al birini vur ötekine!
* Bir yanda eline geçirdiği Müslümanının kafasını kesen, İslam ile alakası olmayan, önüne gelene zülmeden IŞİD (Irak Şam İslam Devleti).
* Diğer yanda Türkiye’de onca şehit veren azılı terör örgütü PKK!
Aslında işin özü ne biliyor musunuz? PKK’nın asıl gücünü aldığı yer olan Amerika ve İsrail tarzı bir oyun bu da. Güya Türkiye’nin gözünü korkutuyorlar. Diyorlar ki; ‘Ya Kobani IŞİD’in olur yavaş yavaş sizin ülkenizde de IŞİD saldırıları başlar ve ülkenizin tamamını (Türk-Kürt-Alevi-Laz-Çerkez) IŞİD ile savaşmaya mecbur bırakırız…. Yada Türkiye PKK ile bir olur, el ele omuz omuza kardeş kardeş yaşar.’
Türkiye’yi seçenek yapmak zorundaymış gibi gösteriyorlar aklınca. Ya ülkemizin bölünmesine izin verecekmişiz PKK ile el sıkışıp. Ya da IŞİD ile karşı karşıya kalacakmışız. Pehhhh…..
Yüzyılllar öncesinden planlanan kürdistan hayalleri de böylelikle gerçek olacak.
Tabi canım tabi, bizde inandık! Çok korktuk emin olsunlar!!!
Benim ülkem bu oyunlara gelmedi gelmeyecek. Şunu kafasına soksun tüm hainler; Polisimizin, Askerimizin, Masum vatandaşlarımızın sırtından vuran vatan hainleriyle dost olacak bir ülke değiliz biz. Devletimin terörle mücadelesi yüzyıllardır vardı. İlk değildi. Bu ülkeyi bölmeyi kafasına koymuş tek örgüt PKK da değildi. Niceleriyle savaştık, nice zaferler kazandık. Tarihi bu kadar zaferlerle dolu olan bir ülkenin gözünü böyle bir planla korkutmaya çalışmakta sadece cahil işi. Ve bu oyuna da ancak cahiller inanır.
Güzel ülkemin güzel insanı lütfen bu oyunlara gelip sokağa dökülmeyin. İstediklerini avuçlarına kendi ellerinizle koymuş olursunuz. Cennet vatanımızı karıştırmak isteyen örgütlere ve ülkelere fırsat vermeyin. Bunların hepsi bir oyun. Amaç sadece bizi birbirimize düşürmek. Kardeşe kardeşin kanını döktürmek! Ve ülkemizi karıştırıp hem iç hem dış savaşa sürüklemek. İnanmayın!
Açın gözünüzü kitap okuyun. Hem kendinizi hem ülkenizi geliştirin, topluma faydalı olun. Kulaktan dolma bilgilerle milletin aklına uyup ülkemizi karıştırmak isteyen insanların ekmeğine yağ sürmeyin. Bu kadar dış düşmanı varken bu ülkenin birde kendi içimizde birbirimize düşman olmayalım. Kan dökmeyin birbirinizle savaşarak.
‘Kan dökenin kanı temiz kalmaz’ ( Baraccico )
Kendinize, aklınıza ve canınıza sahip çıkmanız dileğiyle...
ALLAH Türkiyem’in ve tüm Türk-İslam aleminin yar ve yardımcısı olsun.
Sevgilerimle…
AYŞE ERDOĞAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.