- 1765 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
SEVGİLİ (M) İMPLANT........
...Yıllar oldu etle tırnak gibi birbirimizle tanışalı, beraber dünyaya ağlayarak geldik ,beraber de güldük, ne ben onun hatırına dokundum ne ben onun hatırından çaldım... o bana sevdalı ben ona aşık o bana can ben ona canan,sürükledik birbirimizi yıllarca göğüs gerdik onca çekilenlere,sabah oldu akşam oldu akşam oldu sabah oldu erdirdik yaşı kemale...
...Takvimler sayfalarından eksildi...sormadan her ikimize ..
...Onca severken birbirimizi ceviz kabuğunu doldurmayan sebeplerden tartışmalar çıktı aramızda,o değdi benim gönlüme ,ben değdim onun kalbine ,girdi aramıza bir soğukluk...dil yabancılaştı sevgimize ...
...İtiraf etti bir gün ,sevdalanmıştı bu saatten sonra çöp kutusunun en delisine...Yalvarışlarım boşuna yakarışlarım nafile ...gitmeyi koymuştu bir kere kafasına...Eş dost girdi araya, şiddetli geçimsizlik hat safhada..Uykularımı kaçırdı olur olmadık zamanlarda , mahçup etti beni..düşmana dosta...
Ne durdan anladı ,ne susdan anladı ,,,,,Bunca yaşanmışlıkları sayarak hiçe ,bunca geçmişimizin üzerine bir çizik atarak, gecenin olmadık bir vakti bıraktı gitti beni,bir acilin ilaç kokuları arasında ,bir ben sevdiğine bir vedayı çok görerek,düştü yerlere gözlerimden akarak...Ne ben diyebildim görüşürüz ne o diyebildi allaha ısmarladık...gidişi koca bir boşluk bıraktı ağzımda hatır oldu dokundu bağrıma ...
...Kaldım iki arada bir derede,kendi gitti boşluğu sızısı kaldı bana,sabah oldu akşam olmadı..Akşam oldu sabah oplmadı ..hiç bir zevk alamadım ne yediğimden ne içtiğimden kesmedi sigaraların amansız dumanı acılarımı..Küstüm yalan dünyaya Ne aradı ne sordu, yıllar yılları kovaladı...gelmedi bir daha kapıma...
...Her hatırıma gelişimde bir hüzün kapladı gönül hanemi...Her aynaya baktığımda cemali şamar oldu vurdu suratıma...tanık oldu..cemalim onsuz yorgunluğuma..
...Geldi geçti ömür ah ile vah ile, günün birinde bir (implant) çıktı karşıma, gönül he dedi bağrımdaki sızıyla Söz verdi gidenden kalan boşluğu doldurmaya ,yenildim gidenin ardında...Yeni sevgili ,Hem genç hem güzel birazda cilveli.Gel gör ki aklım hala gidenin adında...Gözleri başka gülüyor ,rengi bahar papatyalarını andırıyor...Geldi kondu gidenin bıraktığı boşluğa biraz oldu çok masraflı ...ama olsun dedik yalan dünya...Gülüyor şimdilik dudaklarımın arasında bedenimle kaldı aramızda, onca yaş farkına rağmen birbirimize alışmaya çalışıyoruz... birazda içinde az buçuk bir heves birazda sevdayla...Umarım gelen aratmaz gideni...Alır kökten gidenin acılarını yeni sevgili (m) implant... beni zamana mahçup etmez...yü_ko
...Gidenim affet mecbur kaldım ,Gelene senin tahtını bıraktım...
YORUMLAR
Çok yaratıcı ve çok da sürükleyici. Hüzün de eksik değil doğrusu.
Bir de sunuş eksikleri giderilirse, tadından yenmez.
Sağlıcakla
LESKÜY NARUT
LESKÜY NARUT
çok samimi çok içten ve yaşanmış bir olayı bu kadar sade ve güzel anlatmanızı kutluyorum kaleminiz daim olsun saygılar............
bir öpüşün kalmalıydı dudağımda
bir de gülüşün
oysa ki şimdi yalnız gidişin kaldı aklımda ...........Müzeyyen YILDIRIM
LESKÜY NARUT
Karayel Karayel
Çok güzeldi umarım gelen gideni aratmaz eskisini yenisi kalbinizden söküp atması dileğiyle güzel mutlu yıllar yüreğinize sağlık kalemin daim olsun selam ve saygılar