- 947 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Kalpler sevmeyi bırakmaz...
...
Birgün büyük bir acı yaşıyorsun ..
Kendini birdaha bu acıya düşmemek için kodluyorsun.
Aklındaki zihnindeki her şeyden uzaklaşmaya cabalıyorsun . ama kuru bir çaba .. belki yıllarını alacak belki de ömrünü .. bunuda biliyorsun haa ... buna ragmen çabalıyorsun işte .
Sonra bir gün acılarının hissini daha az duyar oluyor kalbin .. belkide acılar öyle çok şiddetleniyor ki kalbinin hissetme duyusunuda yavaş yavaş kaybediyorsun .
Taşlaşmak ve hissizleşmek arasında aslında incecik bir çizgi vardır .. hissizleşen bir kalbi uyarınca " yaşadıgı bir acının aynen benzeri " bu kalp daha fazla şiddetle yanmaya başlar ..
ama Taşlaşmış kalp bunu hissetmez ..,
Evet işte teşhisinde yanılmadın kalbin taşlaşmadı sadece hissizleşti . bunu hissediyorsun .. ve biliyorsun ki bu hissizliğe sebep olan duyguyla karşılaşırsan yeniden çok daha kötü bir hal alacak herşey . dayanamayacaksın ..
sonra korkuyorsun .. bir vakit çabalayıp uğraştığın kalbinin yerini yeniden hissetmekten ateşe düşmekten çekinir gibi çekiniyorsun ..
Yıllar geçiyor .. yaraların kabuk bağlıyor acılarının üstü örtülüyor .. hayatına bir başka kişi olarak devam ediyorsun ..daha mutlu oluyorsun . gerçekten gülümsemeye çalışabiliyorsun.. . herşey öyle yolunda gidiyorki bir vakit sonra yaşadığından bile şüphe ediyorsun . aceba öldümde mutlu bir dünyaya mı uyandım diyorsun ..
sonra biri çıkıp geliyor .millerce uzaklardan .. hiç tanımadığın yerlerden . tanımadığın yüzlerden ..
ve seni en başa döndürmek istiyor ..
önce afallıyorsun haa ... yalpalıyorsun korkuyorsun hayır diyorsun . ama içinde bir merak . belki diyor .. hadi diyor ..
şimdi diyor . işte diyor gel diyor ..
tuhaf olan şu ki önceki yaşadığın acıları kalbin sanahatırlatmıyor..
ağzına bir parmak sevgi balı çalıyor .. Kalbinin yerini yeniden hissediyorsun...
Kapattığın , dürüp kenara attığın defteri usulca eline alıyorsun .
Başlıyorsun sayfaları çevirmeye .. İlk sayfalarda büyük mutluluklar yaşıyorsun , Farklı bir yüz ile Bambaşka hayaller kurmaya da kalkıyorsun , bir vakit sonra usul usul alışıyorsun . Usul usul yaklaşıyorsun , Artık eskisi gibi yakmıyor seni , acılarını hissetmiyorsun , Rahman öle birini çıkarıyorki karşına
Sen ateşler taşırken sinende , O bağrı sularla dolu sana koşuyor ..
Acılarına yaralarına yanıklarına Sular serpiyor .. Zemzem kadar şifalı , Billur kadar pak , Bir Nur kadar göz aydınlığı oluyor Ömrüne ...
SONRASI MI ?
- sonrası bu dünyada "Alnında Yazandan daha fazlasını elde edemiyorsun" ...!
Rabbin sana en güzel yazgıyı en güzel avunmayı veriyor ...
Sanada Kabul olan dualarını , gerçekleşen Rüyalarını Mutmain bir kalp ile seyretmek Kalıyor .
Elhamdûlillah :)
| Ebrar Ensar Vuslat
YORUMLAR
Ebrar Ensar Vuslat
Elhamdulillah