- 1496 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
çok mu tembeliz ki..?
değiliz biliyorum, biliyorum...
sadece susmayı o kadar çok benimsemişiz ki, yazıya bile dökülemiyoruz işte...
oysa çok değil, sadece birkaç kelime yazmak hergün bir deftere zor olmasa gerek di mi.?
kitap olmasa da, içimizden, düşüncelerimizden ve duygularımızdan oluşan bir defter bile
ardımızda kalanlar için ne büyük bir mirastır aslında...
kırkı devirdik bunu öğrendik
de
icraata geçmek için elliyi mi devirmeliyiz bilemiyorum ki...?
sevgimle canım... :)
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
evet sanırım biraz tembeliz Deniz'im :) oysa artık bir an önce icraata geçmemiz lazım...çünkü hayat kısa ve yıllar alıp başını gidiyor:) umarım biz karşılaşamazsak bile bir gün kitaplarımız karşılaşır aynı raflarda :)
daima sevgimle canım, çok teşekkürler...
daima sevgimle canım, çok teşekkürler...
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
çok teşekkür ediyorum, saygılar olsun...
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
hoş geldiniz, beğeni ve güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim.Ancak bilmenizi isterim ki, şiirlerim de dahil nokta kullanmayı çok gerekmedikçe tercih etmiyorum.Sanki nokta koyarsam her şey bitecek gibi geliyor, oysa üç nokta koyduğum da , dahası var ve halen umut var gibi geliyor bana...Sözün kısası bu tamamen benim psikolojimle alakalı bir durum, hoş görmenizi diliyor, saygı ve selamlarımı iletiyorum...
3 Kasım 2014 Pazartesi 15:39:31
Ve,
dileriz en kısa zamanda emeline erişir,
yavrularına, kendini kendinden dinleyecekleri bir eser bırakır.
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
çok teşekkür ederim güzel dileğinize, sevgi, saygı ve selamlar olsun...