- 826 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Yenilik
Dedi ne çok dökülür saçların . Dedim ki , sonbahar işte , ağaçlara eşlik ederiz bizde .
Dedi vurayım mı makası ?
Dedim , ne duruyorsun , kes acılarımı.
Biraz hüzünlendi .
Eli de titredi sanki .
Dedi kalacak mı böylece ardında ?
Gülümsedim mahsun bakan gözlerine .
Dedim ki güneş doğar , gün ışığında parlayan ağaç dibi yaprakları gibi , sakince uğurlar , severiz biz onları da ...
YORUMLAR
Ben bu yaşımda bu sene öğrendim yine bir kiaförde saçların sonbaharda döküldüğünü ve yazıyla birlikte yavaş yavaş kuruyan,sararan ve dökülen yapraklar gibi her sonbahar gerek saçımızla olsun gerek hayatımızdan dökülenlerle bir değişimin, yeni bir sürecin içine girdiğimide yine yeniden anımsadım.Belki iyidir bu dökülmeler yerinden daha canlı yapraklar çıkar ve o ağaç yine yeşillenir ilkbaharla birlikte ve yine güler yaz gelince.Kısaydı,güzeldi,özdü.Sevgi ve selamlar.
Gülşen Kazgın
ve ağaçların dökülen yapraklarıda besler aslında o ağacı. Toplanmasını istemeyiz biz o sarı yapraklar ın ne çok canlının , toprağın ve en önemlisi dalından düştüğü ağacın besleyenidir .
Ağaçlar ve insanlar çok benzer birbirine . bilimsel olarak da sadece bir kaç DNA farklılığımiz var onlardan .
Teşekkür ederim yorumunuz için . sevgiler .
belki şu sıra çok kullanılır oldu bu söz ama bu yazıya uygun bence,
yine edebiyatdefterinden mekansız adlı şaire aitmiş
"saçları uzun kadınları çok sevin azizim, her telinde bir şiir yatar o saçların. uzun saçlarını kesen kadınları daha çok sevin her telinde bir acı yatar o saçların"
elinize sağlık.
Gülşen Kazgın
Ne güzel şiirdir o. Dün gece yankılanmıstı bir ara kulağımda . son dizesi ile birlikte .
Bugün kuaför konuştu biz yazdık .
şiiri de sizden dinledik .
Tekrar teşekkürler . sevgiler.