FITRATTAKİ O KARDEŞLİK
ÖNCELİKLE HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM SEVGİLİ EDEBİYAT DEFTERİ OKURLARI VE YAZARLARI..
KONU : İSLAMDA MİLLİYETÇİLİK NEDİR ?
PEYGAMBER EFENDİMİZ İKİ CİHAN SERVERİ RESULLAH HADİSİYSE KONUYA AÇILALIM ;
"Ben arabım, fakat arab benden değildir.
Ya’nî hadis-i şerifin ma’nâsı şöyle olmaktadır:
(Ey arablar, ben arabım, fakat sizler iman etmedikçe benden olamazsınız, fakat arab olmasa da iman eden her kavim, bendendir.)
Zaten, İslâmiyette üstünlüğün ölçüsü, kavim, kabile veya makam, mevki değil, takvadır. Ya’nî ilim ve ihlâsla dine sarılmaktır. Herkes dine hizmeti nisbetinde üstünlük kazanır.
"Hiçbir milletin diğerine üstünlüğü yoktur. üstünlük ancak takva iledir." [ibni neccar]
"Rabbiniz de birdir, babanız da birdir. Dininiz ve Peygamberiniz de birdir. Arabın Acem, Acemin de Arab üzerinde bir üstünlüğü yoktur. Yine kızılın kara üzerine, karanın da kızıl üzerine üstünlüğü yoktur. Hiç bir milletin diğerine üstünlüğü yoktur. Yalnız takva bakımından biri diğerine üstün olur."
(Ramuz- İbni Neccar)
(Irkçılık yapan, ırkçılık için savaşan ve ırkçılık uğrunda ölen, bizden değildir.) [Ebu Davud]
Fİ MA KAL EV KEMA KAL SADAKA RESULLAH ..
TOPLADIGIM BİLGELER UMARIM TAKVAYI VE ÜSTÜNLÜGÜN TEFEKKÜRLE OLACAGINI İSPATIDIR VE YINE
****HZ. EBUBEKIR (R.A) KENDİ KAVMİNİZİ TUTUN AMA KİMSEYİ AYIR ETMEYİN . MÜMİNLER KARDEŞSİNİZ’’..***
*YANLIŞ YAPILAN MEMLEKETİMİZDE KÜRTLERİ EZMEK VEYA PSİKOLOJİK BASKI ALTINDA TERÖR ÖRGÜTÜNE SEMPATİZYANI OALRAK GÖSTERMEK DOGRU DEGİLDİR..
BURADAN KÜRT KARDEŞLERİME SESLENİYORUM EGER BİRİLERİNDEN YARDIM BEKLİYORSANIZ O ALLAH C.C’DUR VEYA SAHABİLERİ VEYA TAABİLERİ VEYAHUT EVLİYA , ŞEYH BUNLARA İNANIN BUNLARDAN DUA ALIN KARDEŞLİGİMİZ DRİLİGİMİZ SİYASETE ŞEYTANIN SEYİSLİGİNE DÜŞMEYELİM BİRBİRİMİZİ ALLAH İÇİN RESULLULAH DAVASI İÇİN DÜŞÜNELİM SEVELİM NİFAK TOHUMLARI YERİNE KARDEŞLİK TOHUMLARI ATALIM ..
BU BİR BAŞLANGIÇ OLUR TEMENNİ EDİYORUM İNŞALLAH ALLAH BU VATANA BİR DAHA İSTİKLAL MARSI MERTBESİ YAZMAYA GETİRMESİN AKİFİN DEDİGİ GİBİ VARSA GÜÇ BİRLİKTEDİR ..
ÜSTAD SAİD NURSİNİN BİR KİTABINDA ŞEYH SAİD İSYANIYLA ALAKLI ŞÖYLE İZAH EDİYOR:
HALKINA
BİZİM ECDADIMIZ OLAN OSMANLI TÜRKTÜR ONLARIN HATRINA TÜRKLER KÜRTLERDEN ÜSTÜNDÜR VE ÜSTÜN OALAK BU KARDEŞLİK ÖLENE KADAR DAİM OLACAK İNŞALLAH DİYEREK ŞEYH SAİD İSYANINNI BASTIRMASINDA KÜRT TOPLUMUMUNUN İNGİLİZLERİN KÜRDİSTAN VEYAHUT ERMENİTAN KURMASINI ENGELLİYEBİLMEK AMACI YAPTIGI HUTBELER BİZLERİ GURURLANDIRIYOR ...
AZİZ KARDEŞLERİM BEBEK KATİLİNİ PEYGAMBER İLAN EDECEGİNİZE
-Abdülkâdir-i Geylânî
-EYYUBEL ENSARİ
-BEDÜZZAMAN SAİD NURSİ
-Ebu Abdullah el-Müştehir Hazretleri
-Mevlânâ Halid-i Bağdadî
BUNLAR SİZE BİR ÖNCÜ VE SİZİN VE TURANIMIZ İÇİN VELİ NİMETTİR DEGERLERİMİZE SAHİP CIKALIM DAVANIZ İSLAM OLMADIKÇA
KALP AYAGINI BEYNİNİ ELE GEÇİRMİŞTİR SELAMETLE ..
**OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM GEREKLİ SORULARINIZ SORABİLİRSİNİZ
ALLAH C.C GÜNAHLARIMIZ AFFETSİN KARDEŞLİGİMİZ DAİM OLSUN İNŞALLAH...
HALİL İBRAHİM KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.