- 673 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞLÜYORUM SENİ
Bir gün daha bitiyor. Güneş dağlara vuruyor kızıl ışığını. Sabaha yeniden merhaba diyebilmek için yolculuk ediyor ufka doğru. Gökyüzündeki küçük bulut parçacıkları ısrarla beyazlığı yansıtmaya çalışıyor, güneşin kızıllığına karşı. Güneş artık elveda deyip el sallıyor, kara topraktaki çiçekler solgunlaşıp durdu, yarın yeniden açıp umut verecek sana günün ilk ışıklarıyla. Şimdi bedenler üşümeye başladı herkes koşuşturup duruyor sığınacak bir yer aramak için. Ve gün bitti karanlıkta herkes kendi sevdasıyla baş başa kalıyor. Kimi uzak ülkeleri düşleyecek, kimi sabahın ilk ışıklarını. Düşler içinde üşüyen eller kenetlenecek birbirine göğüslerde. Bir yudum sıcak sevgi arayacaklar. Ardından bir sürü düş bırakıp ta; ırmaklar gibi akıp geceyi sabaha devrediyorsun. Gün aydınlanı veriyor gökyüzü maviliğinde. Üşüyen eller süzülüyor, çocuklar oyun oynamak için atı veriyorlar kendilerini sokaklara. Güneş yeni umutlar getirmiş güne. Karanfil kokulu çiçeğim yayıyor kokunu dört bir yana. Hasretlik bitiveriyor. Bitmeyen tek bir şey var. Bilmem kaç gece daha sensizlikle doğan güneşe merhaba diyeceğim. Düşlüyorum bizim sevdamızı gün batımından gün doğumuna kadar. Bir yağmur misali gibi. Sırılsıklamdır sana olan sevdam. Kimse bilmiyor bendeki seni. Kime anlatsam bana deli deyip gülüp geçerler. Ben de seni her gece karanlığa anlatıyorum. Düşlüyorum seni her gece karanlığında. Artık sıkıldım her gece seni düşlemekten. Çıkıp gelsen diyorum. Varsın herkes beni deli bilsin. Varsın herkes beni sersem bilsin. Hadi çık gel deli sevdam.
Geceler aydınlık olsun gözlerime. Güneş bizim için doğsun her yeni güne. Deliler gibi seninle çıkar koşarız dağda bayırda. Sana papatya çiçeklerinde boncuk tokalar yapar, kızıl saçlarına takarım. Seninle gün batımını izler, sıcak bir yudum çay içeriz aynı bardakta. Gece başımı omuzlarına koyar gelecek için sevdamızı düşleriz yıldızlar altında. Seni yıldızlara anlatır, Ay’ a sorarım.
Seni gün batımında, gece karanlığında düşlüyorum. Yıldızlara adını sorarım buldunuz mu yârimi diye? Düşlerim üşüyor karanlıkta. Güneş yeni umutlar için doğuyor güne. Umutlar içinde çıkıp gelsen diyorum. Kimseye kimsesizim diyemiyorum deli sevdam. Dediklerim ise delirdin deyip geçiyorlar. Artık sıkıldım gece gece seni düşlemekten. Çıkıp gelsen diyorum düşlerime umudum olsan. Varsın herkes beni deli bilsin. Varsın herkes beni Maşuk, seni Aşık bilsin. Hadi çık gel benim deli sevdam.
--- MAŞUK GLTKN---
---ERZİNCAN---
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.