EY BU BU ÜLKENİN, BU LAİK CUMHURİYETİN, BU CENNET VATANIN İMKAN, OLANAK VE NİMETLERİYLE İKBAL, MEVKİ VE MAKAM SAHİBİ OLANLAR!....
EY TUZU KURULAR, SABAH AKŞAM RANT VE ÇIKAR PEŞİNDE KOŞAN, SADECE KENSİSİ VE YANDAŞLARI İÇİN SÖMÜRÜYÜ DESTEKLEYENLER!... KENDİNİ SAVUNMAKTAN ACİZ SIRADAN, CAHİL BIRAKILMIŞ, BASTIRILMIŞ, BİR LOKLKMA BİR HIRKAYA, YOKSULLUK VE EZİKLİĞE MAHKUM EDİLMİŞ İNSANLARIN SIRTINDAN TIRMANARAK YÜKSELEN, ONLARI SÖMÜRENLER, İSTİSMAR EDENLER!....KENDİNİZE GELİN!...KURTULUN ARTIK ŞU AKIL TUTULMALARINDAN. HERŞEYİN BİR SONU VARDIR. ALLAH BİLDİĞİMİZ HERŞEYE KAADİR VE MUKTEDİR BİR YARATAN VARDIR: MAZLUM BEŞERİN KUDRET VE GÜCÜNÜN BİTTİĞİ NOKTA DA: HER YOLSUZLUĞA, HAKSIZLIĞA EL KOYAR. ONUN ÇÖZÜMLERİ KESİNDİR, SONUÇLKARI ÇOK ACILI VE CAN YAKICI DA OLSA TAYİN ETTİĞİ CEZAYI ZULMEDENLERİN ÇEKMESİ VE ÖDEMELERİ MUTLAKTIR.
EY AKİL VE KAMİL BİLİNEN, GÖREVLİ VE GÖREVSİZ TOPLUM İNSANLARI!....
HIRSIZLARI, İT VE UGURSUZLARI, VATAN SATAN TOPLUM PARÇALAYICISI SAHTE DİNDARLARI EKRANLARDA GÜN BE GÜN GÖKLERE ÇIKARDINIZ.. SAHTEKER UYDURMA DİNCİ İNAÇSIZLARI BU TOIPLUMUN BAŞINA BELA ETTİNİZ! DEVLETİ, TÜRK ULUSAL VARLIĞINI AŞAĞILADI, YERDEN - YERE VURDUNUZ, ÇÖPLERE ATTINIZ. SIRANIN SİZLERE GELECEĞİNİ SÖYLEMEDİK Mİ!.. BUNLAR İÇİN HEP KİŞİLİKSİZ YALAKA OLMAK GEREKİR DEMEDİK Mİ! O ZAMAN SİZLER SÖYLENEN BU GERÇEKLERİ HEP REDDETTİNİZ. SİZLERDE YALAKA AYDINLAR OLARAK BU ÜLKEYE, BU TOPLUMA, LAİK CUMHURİYETE, ATATÜRK İLKE VE DEVRİMLERİNE İHANET ETTİNİZ. ÜLKENİN AYDINLARI OLARAK TOPLUMUNUN YANINDA YER ALMADI, CUMHURİYET SEVDALILARI İLE BİRLİKTE YÜRÜMEDİNİZ!.... OYSA BÜTÜN KAZANIMLARINIZI ATATÜRK’ ÜN LAİK CUMHURİYETİNE BORÇLUYNUNUZ. CUMHURİYETİN BU GÜN BU HALE DÖNÜŞTÜRÜLMESİN DE, HEM DE SAHTEKAR İNANÇSIZ YOBAZ DİNCİLERLE, HİKMET YARIN DİZİNİN DİBİNE OTURANLARLA, ""DEMOKRASİ BİZİM İÇİN BİR SIÇRAMA TAHTASIDIR, ARAÇTIR, ASLA AMACIMIZ DEĞİLDİR"" DİYENLERLE HEMFİKİR OLDUNUZ. HİÇ VİCDANLARINIZ SIZLATMADI MI?....
BU KADAR DUYARSIZ OLMAYI NASIL İÇİNİŞZE SİNDİREBİLİYORSUNUZ?...
SOKAKLARDA HUNHARCA ÖLDÜRÜLEN KADINLAR.... CADDE VE PAZARLARDA KUR5ŞUNLANAN Bİ GÜNAH İNSANLARIMIZ, TEK SUÇLARI VATAN VE MİLLET BEKÇİLİĞİ YAPARKEN; ...ALÇAKÇA, KALLEŞÇE,SIRTLARINDAN VURULARAK ÖLDÜRÜLEN FİLİZ DALLAR GİBİ TAZE ASKER EVLETLARIMIZ, CEFAKAR KORUCULARIMIZ;... TÜRK MİLLETİNİN, GERÇEK MÜMİN ANNE BABALARIN, DAHASI HEPİMİZİN EVLETLARI DEĞİL Mİ?....
BU NEYİN DİYETİDİR!.... GERÇEK MÜMİN, VATAN SEVGİSİYLE YANIP TUTUŞAN İNSANLARIMIZIN, TOPLUMUMUZUN UĞRADIĞI BU MEZALİM NEYİN NESİDİR?...
GEWRÇEKTEN ALLAH TAN BAŞKA KORUYUP KOLLAYACAK BİR SAHİBİ KALMADI MI TÜRK İNSANININ? BU TOPLUMUN, BU AZİZ TOPRAKLARI YURT BİLMİŞ, ONUN İÇİN CANINI VERMİŞ. KANINI AKITMIŞ GERÇEK MÜMİN, LAİK CUMHURİYET SEVDALISI İNSANLARIN.
HANİ ALLAH’IN İNSANA EN BÜYÜK SERVET VE DEĞER OLARAK VERDİĞİ ORTAK AKIL NEREDE?.... İNSAN OLMANIN EN BARİZ VASFI, İNSAF VİCDAN NEREDE?... KADER BİRLİĞİ YAPMIŞ, ÖZGÜR VE MUTLU YAŞAMAYI AMÇ BİLMİŞ TOPLUM OLARAK YAŞAMAYA ÇALIŞAN İNSANLARIN TOPLUMSAL SORUMLULUKLARI NEREDE?...
KEMAL POLAT 30 EKİM 2014
YORUMLAR
Sayın kemal POLAT,
Yazınızı beğenerek okudum.
Aradıklarınız, Beyaz Yağız Atlara binip gittiler.
Yazınız sebebiyle sizi kutlar, saygılarımı sunarım.
kempol
Önce harika yorumunuza tekrar dönecek mutlaka hakkettiğ kapsamlı dönüş ve teşekkür yazısını yazacağım.
O beyaz atlıları tekrar ya yeniden getirecek, ya da içimizden tekrar çıkartıp o kahramanları cesur ve direnen güçler olarak ihdas edeceğiz. Buna mecburuz değerli dost. Çünkü direnmek, atağa geçmek gerekiyor mutlaka. çünkü varlık ve yokluğumuz bu eğleme ve dirençlere bağlı olacaktır.
Çok sağolunuz. İyiki sizin gibi değerli vegerçekçi aydınlarımız var.
Sonsuz sevgi ve saygılarımla selamlıyorum değerli dost kardeşim Bekir Güçlüer bey. Kemal Polat