- 1188 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM ADIM AŞK
Her ne olursa olsun açık olmalı insan... Sevdiğini söylemeye cesaret edebildiği gibi sevmediğini de söyleyebilmeli ki bekleyen bilerek beklesin sevilip sevilmediğini. Yürekten çıkıncaca aşk bir daha uğramaz aynı kişiyle, sebeplere sarılıp bitirmemek sadece zulm olur gönüle ve bu zülm öldürür insanı, içten içe akar zehirler. Zaten kalbin yara alması demek dönüşün olmaması demek. Tüm yollar kalbe çıkar çünkü. Böyle bitmesin demeyin, bırakın gideni, yerini yenisine versin. Değişsin ruhunuz ta ki birinde ölene dek..
Sana yoksun diyemiyorum biliyorum ki varsın, yüreğim alev alev bu yüzden. Gitmedin gitmiyorsun. Varsın diyemiyorum, olsan p.. gibi bırakmaz sarardın sımsıkı yanmazdım. Ne nefret edebildim doyasıya, ne sarabildim seni. Bu yüzden isyanım sana. Cehennemine döndürdün ya yüreğimi şimdi yak kolaysa. Görelim senin cehennemin mi büyük, benim yüreğimin ateşimi. Sensiz kaldığım günden beri herkese kırgınım, herkese öfkeli Çünkü garibim, özümü özledim. Gaybana geceler ruhumda, sessizliğin en yüksek tonuyla geliyorum sana. Aşk dağladı yüreğimi ne ölüyüm ne yaşıyorum. Arafta gönül, bir yol göster çıkmazından çıkar yüreğimi. Sensiz aldığım her nefeste boğuluyorum. Ruhumu sıkıyor bedenim, kalıplaşmış insan modellerinin konuştukları sarmıyor. Muhabbet istiyor gönlüm, resimlerin isimlerin ve cinslerin olmadığı mekanlarda.
Meğer aşk senmişsin yüreğim rengine bürünmüş. Her aynaya bakışımda seni görüyorum. Bazen korku sarıyor arıyorum, kelebek oluveriyorsun yada hoşuma gidecek bir sözle geliyorsun. Biliyorum gitmedin sadece doğru zamanı bekliyorsun. Sevgi olup yağ gönlüme artık seni çok özledim. Yeter mi yaktığım, gözyaşın dersen şayet, evet yeter. Yetmez dersen üzülme GÜLüm, sıkılmam BEKLERİM. Noktası konmamış aşkımsın benim
Ben seni sevmeyi beni kuyuya attığın gün değil, Mısır’a Sultan eylediğin gün bıraktım. Dünya malına kandığımdan da değil, benden vazgeçtiğini anladığımdan. Oysa senle ömür boyu o kuyunun içinde kalabilir hiçte sesimi çıkarmazdım. Küçücük bir kuyuda kocaman yaşardık sevdamızı Çünkü ben senin gönül köşkünün sultanlığını istiyordum. Züleyha’nın aşkına saygı duydum ama sen gibi sevemedim onu, nasıl sevebilirdim ki gönlüm senle dolup taşmışken.Bir hasret yazdın ki üstünden 33 yıl geçti, daha ne kadar geçer nasıl dayanırım bilmem.Dileğim sensiz kalmamak, ne burada,nede orada çünkü sen demiştin ey sevgili sen olmadan ben o cennete girmem diye, peki söylesene şimdi hangi cehennemdesin. Yetmez mi yaktığın, bitmez mi bu hasret. Gel de bitir artık, son duam sensin. GELDE BİTSİN Ben seni sen beni sevmesen de sevdim, şimdi söyle ben seni sevmesem sen beni sevecek misin.
Herkesin kendi doğruları vardır, kimse az yanlış yapayım demez. Herkes farklı pencereden bakar hayata, herkes farklı yaşar. Bu yüzden her esma, her insanda farklı ağırlıktadır. Cemal’i taleb eden Celelden yol alır aşkını taleb eden Vedud ile ikisini bir taleb edersen Sabr ile. Yol değişsede yolcuda varılacak yerde aynıdır, o hep kendinden kendine. Bende görüpte cezbine kapıldığınız Aşkımdan yansıyan nurdur. Secde etmeniz gereken ne benim, nede aşkım.Secde etmeniz gereken beni yokken var eden ve bende gizli olduğu halde sizi kendine çekendir. Hamdolsun verdiği aşka, sevgiliye sevdaya...Bilinmeklik muradı yaşasada kendini gizler çünkü o hem Zahir hem Batın olandır.Zahirde göz Batında gönül vardır. Zahirde dünya Batında Ahret vardır. Ne göz gönlü ne dünya Ahireti geçemez. Sevgi ve Saygıyla
Ölmek kadar kolaymış aşk, hayat kadar zor sevmek. Hayat hep beni zor yanımdan yokladı alacağım olsun senden senin bende benim sende ne çok hakkım var Allah’ım
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.